به گزارش کلهرنیوز به نقل از مرصاد ، مهرداد سالاری امروز چهارشنبه در نشست شورای فنی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: تا کنون شورای فنی استان به شکل ویژه رسیدگی به سه پروژه بیمارستان اسلام آبادغرب، مسکن مهر اسلام آباد و مسکن مهر سرپل ذهاب را در دستور کار قرار داده و نشست های کارشناسی متعددی را در این زمینه برگزار کرده و مجری طرح بیمارستان اسلام آباد در چند جلسه پیرامون دلایل آسیب های وارده به این طرح توضیحاتی را ارائه داده است.

وی افزود: کار بیمارستان اسلام آباد که به قضایی ارجاع داده شده بود در حال طی مراحل قضایی است و نظر اولیه گروه مشورتی ۹ نفره از کارشناسان دستگاه قضایی مبنی بر تخریب بیمارستان اسلام آباد بود.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برخی هزینه هایی که برای مقاوم سازی به کار می رود مقرون به صرفه نیست، خاطر نشان کرد: بیمارستان جزو ساختمان های ایمن است و هرگونه مقاوم سازی باید در چهارچوب استانداردهای لازم انجام شود.

وی ادامه داد: همچنین تا این لحظه چندین نشست در خصوص مسکن مهر سرپل ذهاب برگزار شده که در این نشست ها، ایرادها و قصورهای صورت گرفته در این مجموعه در بخش طراحی و اجرا به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

سالاری اذعان داشت: در خصوص مسکن مهر اسلام اباد متاسفانه بتن سازه ای آن با نخاله های ساختمانی پر شده بودو محو شدن یک طبقه از مسکن مهرهای اسلام آباد به دلیل همین قصورها بوده و جزو اتفاقات بسیار عجیب در حوزه ساخت و ساز است این در حالی است که تیم نظارت عالیه، پیمانکاران، راه و شهرسازی بر آن نظارت عالیه داشتند.

وی با بیان اینکه در مورد مسکن مهرهای اسلام آباد و سرپل ذهاب قصور صورت گرفته، گفت: باید در این خصوص مقصرین مشخص شود و به دستگاه قضایی سپرده شوند تا به پرونده آنها رسیدگی شود.

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :