به گزارش کلهرنیوز  ، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه صابر رحیمی اظهار داشت: استان کرمانشاه در۱۴ رشته ورزشی در این رقابتها صاحب نماینده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان این که تاکنون حضور ۱۸ ورزشکار کرمانشاهی در بازیهای آسیایی قطعی است، افزود: این ورزشکاران در ۹ رشته ورزشی سپک تاکرا،پینگ پنگ،وزنه برداری،کاراته،شیرجه،دوومیدانی،واترپلو،قایقرانی،کبدی، موفق به کسب پیراهن تیم های ملی آقایان و بانوان شده اند.

وی ادامه داد: هم اکنون ۷ ورزشکار شایسته این استان در رشته های دوومیدانی و وزنه برداری در اردوهای تیم های ملی جانبازان و معلولین برای حضور در بازی های پارآسیایی ۲۰۱۸ نیز حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه از حضور ۲ مربی در رشته های بوکس و والیبال و یک داور در رشته جودو از استان کرمانشاه در این رقابتها نیز خبر داد.

وی با آرزوی موفقیت برای این نمایندگان شایسته استان کرمانشاه در بازی های مهم آسیایی و پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا،اظهار امیدواری کرد بهترین نتیجه تاریخ ورزش در ادوار مختلف بازی های آسیایی در این دوره رقم بخورد و ورزشکاران استان کرمانشاه نیز با دست پر به کشور بازگردند.

رحیمی ورزش کرمانشاه در حوزه قهرمانی را سرشاراز استعداد و پتانسیل دانست و گفت: ورزشکاران این استان در ادوار مختلف رقابتهای مهم المپیک،جهانی و آسیایی همواره برای میهن عزیزمان افتخار آفرین بوده اند و امیدواریم در این دوره نیز با رشادت و مبارزه جانانه برای کشور عزیزمان افتخار کسب نمایند.

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :