به گزارش کلهرنیو ز ، فضل الله رنجبر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چون بررسی صلاحیت و صدور حکم شهردار جدید نیز زمانبر خواهد برد، پس اعضای شورای شهر کرمانشاه باید هرچه سریعتر برای انتخاب شهرداری توانمند و واجد شرایط اقدام کنند.
به اعتقاد رنجبر ، اعضای شورای شهر کرمانشاه از ابتدای سال جاری در جریان استعفای قریب الوقوع شهردار سابق بودند ، بنایراین خیلی زودتر از این ها شهردار را باید معرفی می کردند.
او با بیان اینکه از ابتدای سال فرصت های زیادی برای توسعه عمرانی و خدمات رسانی از دست داده ایم، گفت: مطالبه مردم این است هرچه سریعتر شهردار توانمند و واجد الشرایط انتخاب شود، تا در زمانی که در فصل کار و ابلاغ اعتبارات هستیم انجام پروژه های عمرانی و خدمت رسانی شهری با سرعت بیشتری انجام شود.
فرماندار کرمانشاه انتخاب شهردار را مهم ترین وظیفه اعضای شورای شهر دانست و از اعضای شورای شهر کرمانشاه خواست بیش از این فرصت سوزی نکنند و به انتخاب فردی توانمند که برنامه های بلندمدت داشته باشد اقدام کنند.

 انتخاب شهردار کرمانشاه به ۲ هفته بعد موکول شد
بیش از این مقرر شده بود موضوع انتخاب شهردار کرمانشاه در جلسه روز یکشنبه (۷ مرداد) اعضای شورای شهر کرمانشاه مطرح و بررسی شود که سخنگوی شورای شهر کرمانشاه خبر داد ، موضوع انتخاب شهردار جدید در اولین جلسه پس از تعطیلات اعضای شورای اسلامی شهر یعنی حدود ۲ هفته دیگر مطرح خواهد شد.
ابراهیم مرادی در گفت و گو با ایرنا ، با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات هیات رئیسه شورای شهر، احتمال داد که انتخاب شهردار و هیات رئیسه شهر کرمانشاه همزمان برگزار شود.
آرش رضایی ، شهردار پیشین کرمانشاه پنجم تیر ماه استعفای خود را تقدیم شورای شهر کرد و این استعفا پنج روز بعد با هفت رای موافق، ۲ رای مخالف و یک رای ممتنع پذیرفته شد.
اعضای شورای شهر کرمانشاه در نشست دهم تیر ماه خود ‘حامد لعل بخش’ را به عنوان سرپرست شهرداری کرمانشاه منصوب کردند.
شهر کرمانشاه بیش از نیمی از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جا داده است.

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :