به گزارش کلهرنیوز  ، محسن سلیمانی فارسانی در اختتامیه جشنواره ملی مرصاد اظهار داشت: هنر تئاتر پیام امید و اتحاد را برای همه مردمان ایران دارد و این جشنواره حامل پیام اتفاقات رخ داده در جنگ و اتحاد و یکدلی مردم بود و حماسه دفاع مقدس را به نمایش گذاشت.

وی به بازخوردهای این جشنواره در بین مردم اشاره کرد و افزود: شور و اشتیاق مردم در استقبال از اجرای تئاترهای خیابانی نشان دهنده این است که چقدر تئاتر می‌تواند برای مردم امیدبخش باشد.

سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس گفت: امیدواریم در سال‌های آینده به بلوغ کافی و تکمیلی این جشنواره برسیم و عوامل اجرایی این اتفاق را پربارتر کنیم، هنرمندان در این جشنواره نشان دادند که در کنار یکدیگرند و اگر دشمن چپ نگاه کند همین هنرمندان و مردم تو دهنی سختی به آنان خواهند زد.

اسلام‌آباد غرب مشهد مظلومان فاتح است

در ادامه این مراسم، سیدقاسم جاسمی به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان کرمانشاه صحبت کرد و اظهار داشت: اسلام‌آباد غرب به عنوان مشهد مظلومان فاتح لقب گرفته است و چهره زیبا و ماندگار جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: اسلام‌آباد غرب بیشترین آسیب را در عملیات مرصاد دیده است و زمانی که منافقین قصد رسیدن به تهران در یک هفته را داشتند این اسلام‌آباد غرب بود که با خون جوانان و در تنگه مرصاد مانع حرکت منافقین شد و در همان تنگه شکست خورد.

وی بیان داشت: به صدا درآمدن ۱۶ هزار بار آژیر قرمز در اسلام‌آباد غرب به معنای تهدید و آسیب بود که به لطف خدا و غیرت غیور مردان اسلام آباد غرب بی سرانجام ماند./مرصاد

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :