به گزارش کلهرنیوز ، روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه روز شنبه به نقل از حامد لعل بخش افزود: براساس تفاهم نامه‌ای که سازمان تاکسیرانی با پست بانک و شرکت کارت اعتباری ایرانیان منعقد کرده است؛ رانندگان تاکسی برای نصب دستگاه‌های کارت خوان بر روی تاکسی‌ها هیچ گونه مبلغی را پرداخت نمی کنند.
به گقته او ، فقط در ازای خراب شدن و یا مفقود شدن دستگاه تضمین های لازم از جمله سفته از راننده اخذ خواهد شد.
لعل بخش ادامه داد: تمام کارتهای عضو شبکه بانکی شتاب امکان پرداخت کرایه از طریق این دستگاه ها را دارند؛ ضمن اینکه در کنار پرداخت الکترونیک امکان پرداخت نقدی نیز همچنان فراهم است.
وی همچنین به برگزاری دوره های آموزشی برای تاکسیرانان مشمول طرح اشاره کرد و گفت: در این دوره‌ها چگونگی کارکردن با دستگاه‌ها، چگونگی انتقال اطلاعات به حساب تاکسیرانان و سایر شرایط استفاده و نگهداری از دستگاه های کارت خوان آموزش داده می شود.
لعل بخش وعده داد به رانندگانی که در طرح پرداخت الکترونیک مشارکت داشته باشند خدمات رفاهی شامل، اعطای اعتبار پنج تا ۱۵ میلیون تومانی برای خرید کالا و دریافت خدمات خودرویی مانند صافکاری، نقاشی، مکانیکی و غیره به صورت اقساطی ارائه می شود.
او دریافت خدمات پزشکی، دندانپزشکی و فیزیوتراپی، دریافت بیمه خودرو به صورت اقساطی و نیز امکان دریافت خدمات آموزشی و فنی برای تاکسیرانان و خانواده آنها به صورت نقدی و اقساطی با شرایط ویژه را دیگر خدمات رفاهی این طرح عنوان کرد.
لعل بخش تاکید کرد: برای استفاده از خدمات و تسهیلات کارت اعتباری برای رانندگاه تاکسی ، معرفی نامه سازمان تاکسیرانی الزامی است.

این خبر را به اشتراک بگذارید :