به گزارش کلهرنیوز ،  به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، پیش از این انتشار عکسی از یک خانواده بی‌سرپناه دارای چند معلول در یکی از پارک های شهرستان اسلام‌آباد غرب به شدت احساسات مردم را جریحه دارد کرد.

فرشته اکبری رئیس اداره بهزیستی اسلام‌آباد غرب در خصوص انتشار عکسی از یک خانواده بی‌سرپناه دارای چند معلول در یکی از پارک های شهرستان اسلام‌آباد غرب، اظهار داشت: قبلا یک واحد مسکونی توسط اداره بهزیستی گیلان‌غرب برای این خانواده خریداری شده که پس از مدتی اقدام به فروش آن کرده‌اند.

وی افزود: همچنین با کمک خیرین اسلام آبادی یک واحد مسکونی در نزدیک‌ترین روستا این شهرستان برای این خانواده تهیه شده است، اما خانواده مذکور اعلام می‌کنند که حاضر به زندگی در روستا نیستند و به یکی از پارک های این شهرستان مراجعه می‌کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلام‌آباد غرب با بیان اینکه در حال حاضر این خانواده به صورت ماهیانه از سوی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) مستمری دریافت می‌کنند، خاطر نشان کرد: با مشارکت بهزیستی و کمیته امداد اسلام آبادغرب یک باب منزل مسکونی به مبلغ۹ میلیون تومان رهن و ماهیانه ۲۰۰ هزار تومان کرایه برای این خانواده بی سرپناه دارای چند معلول در اسلام آبادغرب تهیه شده که به محل سکونت خود انتقال یافتند.

کد خبر ۴۳۷۷۹۰۰

این خبر را به اشتراک بگذارید :