به گزارش کلهرنیوز ، اسماعیل پرویزی فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت گوشت مرغ که به بیش از ۱۱ هزار تومان رسید به صورت گسترده اقدام به توزیع گوشت مرغ در ۳۰ مرکز در شهر کرمانشاه و سایر شهرستانها کردیم.

وی افزود: روزانه ۲۰ تن گوشت مرغ توزیع و تعدادی هم کامیون سیار اقدام به توزیع کرده تا شاهد به تعادل رسانیدن و کاهش قیمت ها و پیشگیری از افزایش باشیم.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت: قیمت مرغ عرضه شده برای مصرف کننده در این مکان ها ۶ هزار و ۷۵۰ تومان است و در راستای تنظیم بازار از هفتم مرداد تاکنون ۲۴۰ تن توزیع شده است که البته درصدد توزیع روزانه تا ۳۰ تن نیز هستیم.

وی با اشاره به واردات گوشت از کشورهای شمالی نظیر ارمنستان و گرجستان افزود: گوشت قرمز طی ۲ هفته اخیر سه نوبت و مجموعا ۲۷ تن گوشت به ازای کیلویی ۳۶ هزار تومان در حدود ۱۱ مرکز و چند شهرستان توزیع شده است.

پرویزی با اشاره به رضایتمندی مردم از کیفیت گوشت ها تصریح کرد:برخلاف تلاشهای انجام شده برای عید قربان امکان توزیع فراهم نشد البته به دنبال تلاش برای واردات و توزیع در روزهای آینده به میزان ۱۲ تا ۲۰ تن دیگر هستیم.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه افزود: وارد و توزیع گوشت گرم به دلایلی از جمله تاریخ انقضای ۷۲ ساعته برای نگهداری که نیازمند فریز شدن است و رایزنی با واردکنندگان، پروسه ای طولانی و سختی بیشتری دارد با این حال به دنبال این هستیم که هفته ای ۱۲ تا ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی در سطح استان توزیع شود.

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :