به گزارش کلهرنیوز ، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: آخرین اقدام جنگ افروزانه آمریکا در منطقه روشن کردن شعله جنگ میان عربستان و یمن به عنوان ۲ کشور مسلمان بوده است.
وی ادامه داد: سال ها پیش نیز صدام جنایتکار به تحریک و با پشتوانه آمریکا و سایر کشورهای استکباری علیه ایران وارد جنگ شد که نتیجه تمامی این درگیری ها نیز چیزی جز خفت و خواری برای مستکبران نبوده است.
آیت الله علما یادآوری کرد: بدون هیچ تعارفی ایران یک ابرقدرت بزرگ در منطقه و جهان است که ۴۰ سال تلاش بی وقفه آمریکا برای ضربه زدن به آن بی نتیجه مانده است.
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: در تمام ۴۰ سالی که از عمر انقلاب می گذرد نه حضرت امام (ره) و نه رهبر معظم انقلاب به موفقیت های کسب شده بسنده نکرده و به طور کامل از آن احساس رضایت نداشتند چرا که هردوی آن ها بر این عقیده هستند که هنوز جای پیشرفت بسیاری برای ایران وجود دارد.
وی همچنین با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، آن ها را اسوه های مردمداری و خدمت به خلق معرفی کرد و گفت: هیچ حکومتی موفق نمی شود مگر اینکه زمامدارانش به مردم خدمت کنند که انصافا در طول سال های پس از انقلاب نیز کارهای خوبی از سوی دولتمردان انجام شده است.
آیت الله علما همچنین با اشاره به این فرمایش امام راحل (ره) که مرا خدمتگزار بنامید، یادآور شد: دولتمردان امروز طبق این جمله حضرت امام (ره) باید از اینکه افتخار خدمتگزاری پیدا کرده اند خوشحال باشند و با همه توان در راستای بهبود امور تلاش کنند.
امام جمعه کرمانشاه در پایان فرا رسیدن میلاد امام علی النقی (ع) و اعیاد قربان و غدیر را تبریک و سالروز شهادت شهید اندرزگو و روز بزرگداشت ذکریای رازی را هم گرامی داشت./ایرنا

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :