به گزارش کلهرنیوز  ،  ۶ سیلوی ۵۰۰۰ تنی و یک سیلوی خروجی ۲۰۰ تنی نگهداری غلات و دانه های روغنی امروز  شنبه به مناسبت هفته دولت و با حضور جمعی از مسئولان استان کرمانشاه در این استان افتتاح شد.

محسن رستمی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در حاشیه این افتتاح در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت:یکی از طرح های افتتاحی امروز راه اندازی مجتمع سیلو مکانیزه یک شرکت در ماهیدشت با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری است.

وی افزود: ظرفیت این مجتمع نگهداری ۳۰ هزار تن است که با راه اندازی آن، مواد اولیه به صورت مکانیزه به خط تزریق و سیستم مکانیزه جایگزین سیستم دستی می شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه همچنین از افتتاح واحد تولید نایلون و نایلکس و تولید قطعات پلاستیکی سیم ها، طرح آبیاری قطره ای و واحد تولید توری بافی در شهرک صنعتی فرامان خبر داد و تصریح کرد: در شهرستان دالاهو ۲ واحد صنعتی و در شهرستان هرسین فاز اول مجتمع ذوب آهن افتتاح می شود که بهره برداری رسمی آن در دهه فجر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب راه اندازی می شود.

وی با اشاره به اینکه فاز دوم این مجتمع نیز تکمیل و در نهایت به یک مجموعه تبدیل خواهد شد بیان داشت: همچنین شاهد افتتاح واحدهای صنعتی در شهرستانهای صحنه، گیلانغرب و اسلام آباد غرب خواهیم بود./مهر

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :