به گزارش کلهرنیوز  ، سلیم ساسانی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: گشتهای بازرسی ما هر روز به طور مستمر بازار را رصد و تخلفات گران فروشی، کم فروشی و احتکار را صورت جلسه و به تعزیرات حکومتی ارجاع می دهند.

وی افزود: همچنین گشتهای مشترکی با ادارات صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت و فرمانداری در موضوعات مختلف داریم.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه حدود۱۲ بازرس از سوی اتاق اصناف مستمرا بازار را رصد می کنند گفت: ساعات کار بازرسین در دو شیفت صبح و عصر از هشت صبح تا ۱۳:۳۰ و از ۱۶ تا ۲۰ است.

وی از برخورد با موارد عدم نصب فاکتور، گران فروشی و احتکار خبر داد و افزود: به تمام اصناف اعلام کردیم به طور جدی از احتکار پرهیز کنند چون جرم است و مقام بازرسی با آن برخورد می کند.

ساسانی خاطر نشان کرد: برخی از اصناف آمار انبارها را در سامانه ثبت کرده اند با این حال تعدادی از ثبت سامانه سرپیچی کرده اند که از سوی تعزیرات حکومتی با آنان برخورد شده است.

وی درباره برپایی نمایشگاه عرضه لوازم التحریر ایرانی تصریح کرد: درصدد هستیم اواسط شهریور نمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاه های بین الملل کرمانشاه برپا کنیم تا از کالاهای ایرانی و پخش نوشت افزار ایرانی حمایت شود.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه شرط حضور در این نمایشگاه عرضه محصولات ایرانی است گفت: تا کنون دو جلسه کمیسیون در استانداری تشکیل تا به اصناف فراخوان داده شود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای برپایی مطلوب نمایشگاه می کنیم افزود: شرط حضور در این نمایشگاه این است که واحدهای صنفی یا تولید کننده یا توزیع کننده کالاهای ایرانی باشند.

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :