به گزارش کلهرنیوز ، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: امروز دشمنان با تورم و گرانی به دنبال لطمه زدن به ما هستند.
وی افزود: دشمنان به خاطر تقوای ما بر ما فشار می‌آورند و به دنبال لطمه زدن به اسلام و انقلاب هستند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: برای این انقلاب خون های بسیاری ریخته شده است که از جمله آنها می توان به جنایت ۱۷ شهریور رژیم طاغوت اشاره کرد.
آیت الله علما خطاب به نمازگزاران گفت: شماهابی که از امام ‌راحل و رهبر معظم انقلاب پیروی کردید یقین داشته باشید که حق با شماست و پیروزی نصیب شما می شود.
وی با تاکید بر اینکه کشور در شرایط حساسی قرار دارد، گفت: ابن حساسیت به دلیل زیاد شدن دشمن ها نیست، بلکه به این دلیل است که نمی خواهند حرف جدیدی از ایران شنیده شود.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به شروع دوباره تحریم ها، گفت: جمهوری اسلامی ایران اجازه نداد اسکتبار جهانی در سوریه، یمن، لبنان و عراق پیروز شود.
آیت الله علما با اعلام اینکه ایرانیان ایستادگی‌ را به جهانیان نشان دادند، ادامه داد: دشمن از ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی ناراحت و نگران است.
وی تصریح کرد: دشمنان مدام در حال دشمنی علیه ما هستند، اما ما وظیفه داریم که راه خود را با قدرت ادامه دهیم.
امام ‌جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه اتاق جنگ اقتصادی آخرین تیر دشمنان است، گفت: ما باید بیدار باشیم و اجازه ندهیم دشمن از اتاق جنگ خود بر ما پیروز شود.
آیت الله علما با بیان اینکه دشمن جنگ‌ رسانه ای علیه ایران را آغاز کرده است، گفت: دشمنان در کشورهای همسایه ایران اتاق های جنگ رسانه ای تشکیل داده اند که به دنبال ایجاد شایعه و تشنج در کشور هستند.
وی حفط انسجام مجلس، دولت، قوه قضاییه و مردم را ضروری دانست و اظهار داشت: باید با پرهیز از ایجاد فضای یاس و ناامیدی با یکپارچگی در مقابل دشمنان بایستیم.
امام‌ جمعه کرمانشاه ایران را کشوری ثروتمند دانست و گفت: همه باید بیدار باشیم و به وظایف خود عمل کنیم تا دشمنان نتوانند در ما نفوذ کنند.
آیت الله علما در ادامه با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن قیام‌ عاشورای حسینی گفت: ما باید حقیقت امر به معروف و نهی از منکر را متوجه شویم و راه واقعی امام حسین (ع) را زنده نگه داریم.
وی با بیان اینکه انقلاب یکی از نمونه های امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: اگر امر به معروف و نهی از منکر کنیم دیگر شاهد تظاهر به خلاف و بی حجابی در خیابان ها نیستیم.
امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: در آستانه مهر ماه باید مراقب نوجوانان و جوانان خود باشیم تا دشمن در آنها نفوذ نکند.

/ایرنا

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :