به گزارش کلهرنیوز  ، شمارش معکوس برای انتخاب شهردار کرمانشاه از امروز شروع شد؛ شورای شهر تنها ۱۰ روز را برای این انتخاب فرصت دارد و ظاهرا هنوز به اجماع نرسیده‌اند.

اوج گیری اختلافات اعضای شورای شهر، ماجرای تکراری ۵ و ۶ این شورا و به هم ریختن معادلات آنها برای انتخاب شهردار موجب شده تا این مهم بعد از گذشت ۸۰ روز و برگزاری حدود بیش از ۱۵ جلسه بی‌نتیجه با دستور کار انتخاب شهردار محقق نشود.

این موضوع در حالی است که برخی از افراد شورای شهر هم در این بین مدام دم از انحلال شورا می‌زنند و نبودن این پارلمان محلی را بهتر از بودنش می‌دانند و طولانی شدن انتخاب شهردار هم به این موضوع قوت بخشیده و سایه سنگین انحلال را بر سر شورای شهر انداخته است.

شنیده‌ها حاکی است که اعضای شورای شهر در انتخاب ۲ گزینه اصلی از ۲ طیف به مشکل برخورده‌اند و صحبت‌های نایب رییس شورای شهر هم این موضوع را تایید می‌کند.

ابراهیم مرادی نایب رییس شورای شهر کرمانشاه از احتمال انتخاب شهردار در دقیقه نود خبر می‌دهد و می‌گوید: احتمالا در جلسه امروز شورای شهر هم شهردار انتخاب نمی‌شود.
وی با بیان اینکه هنوز یک جلسه دیگر هم برای انتخاب شهردار فرصت داریم، افزود: تا لحظه آخر رایزنی‌ها را ادامه خواهیم داد.

مرادی در خصوص دلیل غیبت جلسه گذشته خود در شورای شهر هم گفت: احساس خطر می‌کردم و با تمام احترامی که برای سایر دوستان دارم معتقدم که به صلاح نیست گزینه آنها روی کار بیاد./مرصاد

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :