به گزارش کلهرنیوز ، امیر سرتیپ دوم فرهاد آریانفر روز سه شنبه در دیدار فرماندهان نظامی با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به مناسبت هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و آمادگی رزمی قرار دارند، افزود: امروز نیروهای نظامی ما با گذشته تفاوت فاحشی دارند و برای رویارویی با هر تهدیدی در آمادگی کامل به سر می برند.
او توضیح داد: جوانان ما در نیروهای مسلح به سلاح هایی دست پیدا کرده اند‌ که در جهان بی نظیر است.
وی تاکید کرد: امروز رزمندگان ایران اسلامی مجهز به تسلیحاتی هستند که تمام آنها در وزارت دفاع و توسط اندیشمندان داخلی ساخته می شود.
فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش در ادامه با بیان اینکه پرچم رزمندگان دفاع مقدس در دست نیروهای مسلح است، گفت: رزمندگان ما آماده جانفشانی و دفاع تمام قد از ملت ایران در داخل و خارج از مرزهای کشور هستند.
امیر آریان فر، افزود: هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع جانانه مردم غیور ایران اسلامی برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی محسوب می شود.
وی دفاع مقدس را نماد جان فشانی های ملت بزرگ ایران دانست و گفت: رزمندگان ما در دوران جنگ تحمیلی برای دفاع از ملت خود با دستان خالی در برابر ۳۲ کشور تا دندان مسلح ایستادگی کردند و توانستند پیروزی را به ارمغان آورند.
استان کرمانشاه ۳۷۱کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و در طول هشت سال دفاع مقدس به صورت مستقیم درگیر جنگ بود.
این استان ۹هزار و ۸۰۰شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
۳۱ شهریور الی ۶مهر به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است./ایرنا

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :