به گزارش کلهرنیوز ، به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس با موضوع جلوه پایدار باحضور فرماندار،  امام جمعه ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  وجمعی از مسئولین شهرستان  افتتاح شد.

این نمایشگاه به همت بسیج هنرمندان اسلام آبادغرب با همکاری اداره فرهننگ و ارشاد شهرستان در محل مجتمع فرهنگی غدیر برپا گردیده و بازدید برای عموم آزاد است.

میلاد حسینی مسئول بسیج هنرمندان در این رابطه گفت: هدف این برنامه زنده نگه داشتن یاد شهدا  و مقاومت برای معرفی به نسل جدید انقلاب  بود که در راستای این هدف و برای بالا بردن جذابیت این نمایشگاه  ۱۰۰ قطعه از پوسترهای متنوع زمان جنگ استفاده شد.

همچنین در پایان این برنامه  از سه تن از کارمندان ایثارگر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان تقدیر بعمل آمد.

دکتر تمری مدیر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان در سخنانی با اشاره به یورش های متعدد به کشورمان در طول تاریخ و جدا شدن بخش هایی از سرزمین ایران،اظهار کرد: دفاع مقدس در طول تاریخ سه هزار ساله ایران بی سابقه بوده که با جانفشانی شهدا و رهبری امام راحل حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی بدست دشمن نیفتاد.

گفتنی ست؛ در این مراسم به یاد شهدای حادثه تروریستی اهواز ۲۵ شمع در سالن نمایشگاه روشن گردید که حال و هوای معنوی خاصی به این نمایشگاه بخشیده بود./اسلام آبادخبر

این خبر را به اشتراک بگذارید :