به گزارش کلهرنیوز ، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: در حادثه تلخ و تاسف بار تروریستی اهواز که منجر به شهادت و زخمی شدن ده ها تن از هموطنان خوزستانی ما شد ؛ دست استکبار به خوبی در آن معلوم بود و آمریکا بازهم جلوی چشم جهانیان ثابت کرد که به هیچ کس رحم نمی کند.
وی ادامه داد: آمریکا به عنوان اصلی ترین حامی تروریسم دستانش به خون خیلی ها آغشته است و برای تطهیر خود مقابل چشم جهانیان، نمایش مبارزه با این پدیده را نیز به اجرا در می آورند.
آیت الله علما همچنین با اشاره به برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل، به اظهارات روسای جمهوری ایران و آمریکا پرداخت و گفت: حاضران در این اجلاس از یک سو برای رئیس جمهور ایران و بیان شفاف مواضع جمهوی اسلامی دست زدند و ایشان را تشویق کردند و از سوی دیگر به اظهارات رئیس جمهور نیمه عاقل آمریکا خندیدند.
خطیب جمعه کرمانشاه تصریح کرد: تشویق شدن رئیس جمهوری ایران توسط مهمانان مجمع عمومی سازمان ملل و خنده تمسخرآمیز آن ها به خاطر اظهارات رئیس جمهور آمریکا معنا و مفهوم زیادی داشت که افراد عاقل آن را درک می کنند.
وی همچنین به اظهارات رئیس جمهوری کشورمان در خصوص تحریم هایی که گفته می شود قرار است از اواسط آبان ماه علیه ایران اجرایی شود نیز اشاره و اظهار داشت: آقای روحانی عنوان کردند که هر تحریم و هر کاری علیه ملت ایران که قرار بود اجرا شود انجام شده و سخن از تحریم های جدید نوعی جنگ روانی است.
آیت الله علما گفت: آمریکا یک کشور شکست خورده و بی اعتبار در دنیاست که تاکنون هرچه از دستشان آمده علیه ایران و ملت مقاوم آن انجام داده و دیگر چیزی در چنته ندارند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه همچنین با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با مدال آوران کشور در بازی های آسیایی ۲۰۱۸، افزود: ایشان در این دیدار ورزشکاران را مدال آور افتخار کشور و نظام معرفی کردند که با حضور عزتمندانه خود برای انقلاب و نظام افتخارآفرینی می کنند.
وی گفت: برخی از ورزشکاران نیز مدال خود را به رهبر انقلاب و یا شهدای گرانقدر تقدیم می کنند که این همان هویت دینی و انقلابی است که در وجود جوانان این سرزمین وجود دارد.
آیت الله علما در ادامه به نامه استاندار کرمانشاه مبنی بر حمایت از کارآفرآمریکاینی اشاره و اظهار داشت: ایشان در نامه ای آمادگی استانداری را برای حمایت از افرادی که قصد راه انداختن کارگاه های تولیدی در راستای اقتصاد مقاومتی را دارند اعلام کردند که این امر می تواند در کاهش نرخ بیکاری کمک زیادی کند.
وی در پایان هفتم مهر روز آتشنشانی، هشتم مهر روز بزرگداشت مولوی و ۹ مهر روز جهانی سالمندان را نیز گرامی داشت./ایرنا

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :