به گزارش کلهرنیوز ، دکتر جهانی در گفتگو با خبرنگار مطلع الفجر  اظهار داشت: مقارن ساعت ۱۶ عصر دیروز طی هماهنگی به عمل آمده  اکیپ گردشگران فرانسوی به همراه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان و رییس گردگشری شهرستان گیلانغرب از بیمارستان الزهرا گیلانغرب بازدید کردند .

وی با عنوان اینکه این اکیپ گرشگری متشکل از ۳۸ نفر فرانسوی به کشور وارد شده و در اولین روز هفته گردشگری، ۱۵ نفر از این گردشگران به استان کرمانشاه سفر کردند ابراز نمود : این گردشگران به قصد سفر به شهرستان زلزله زده گیلانغرب وارد استان کرمانشاه شده بودند و در بدو ورود در بیمارستان این شهر حضور پیدا کردند و از قسمتهای ناتمام و وضعیت بخشها سرکشی کردند .

جهانی با تاکید بر اینکه بسیاری از بخش و قسمتهای بیمارستان و خصوصا بخش اتوماسیون ، ازمایشگاه و زایشگاه  هنوز ناتمام و مردذم نتوانسته اند از خدمات انها بهره مند شوند گفت: این گردشگران با بازدید از وضعیت بیمارستان الزهرا.س. و مشکلات ان ، پنج هزار یورو به عنوان کمک به بیمارستان الزهرای گیلانغرب اهداء کردند.

کیکاوس جلیلیان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه نیز که در این سرکشی به همراه گردشگران فرانسوی حضور داشت اظهار نمود: گردشگران فرانسوی پس از ورود به شهرستان گیلانغرب از بیمارستان این شهرستان زلزله زده و بخشها و بیماران بستری در ان  بازدید و با رئیس بیمارستان و مسئولان شبکه بهداشت و درمان آن ملاقاتی داشتند.

وی افزود: در پایان این دیدار، این گردشگران پنج هزار یورو به عنوان کمک به بیمارستان الزهرای گیلانغرب اهداء کردند.

جلیلیان خاطرنشان کرد:این کمک صرف خرید تجهیزات و نیازهای بیمارستان این شهرستان زلزله زده می شود.

 در ادامه گزارش تصاویری از حضور اکیپ گرشگری فرانسوی در گیلانغرب را می بینید.

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ، بیمارستان الزهرا .س. گیلانغرب بسیاری از بخش و قسمتهای ان از جمله آزمایشگاه ، بخش اتوماسیون ، زایشگاه و حتی درمانشگاه تخصصی ان  هنوز تکمیل نشده  و دارای بسیاری سند های پرداخت نشده است .

 این حوزه  نیازمند  تجدید اعتبار و تزریق بودجه است و لذا مبالغ ناچیزی همچون ۵ هزار یور گروه خیر گردشگر فرانسوی اگرچه فی نفسه اقدامی نوع دوستانه و قابل تحسین است اما به خودی خود هیچگاه مشکلات این بیمارستان را حل نخواهد کرد و بلکه باید مسولان در صدد ساماندهی  این مرکز  درمانی که نیاز اکید  و مطالبه بحق  مردم  است باشند .

شهرستان گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه  دارای ۷۲ هزار نفر جمعیت در دو بخش مرکزی و گواور است و بیمارستان الزهرا تنها بیمارستان رسمی  این منطقه است.
فاصله  مرکز شهر گیلان‌غرب تا تهران ۷۰۰ کیلومترو تا مرکز استان ۱۴۰ کیلومتر است./مطلع الفجر

تصاویر تکمیلی:

این خبر را به اشتراک بگذارید :