به گزارش کلهرنیوز ، مسئولین شهرستان در راستای برگزاری رقابت های لیگ برترهندبال کشور در اسلام آبادغرب در محل تمرین تیم هندبال زاگرس در ورزشگاه شهید شهبازی این شهر دیدار نمودند.

در این دیدار فرماندار شهرستان از تلاش های دلسوزانه دست اندرکاران این تیم تقدیر نموده و اظهار کرد: پیگیری های لازم برای تحقق قول استاندار محترم برای حمایت مالی از این تیم بعنوان تنها نماینده توپی استان کرمانشاه در لیگ برتر در صورت گرفته است.

امام جمعه شهرستان نیز ضمن عرض خداقوت برای این تیم آرزوی موفقیت و پیروزی نمود.

در ابتدای این دیدار جلیلیان مسئول روابط عمومی باشگاه زاگرس ضمن تقدیر از حضور مدیران شهرستان و حمایت های ایشان برخی از مشکلات تیم را بیان نمود.

هوشنگ کاکلوند سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب با ارائه گزارشی از وضعیت آمادگی تیم جهت رقابت های لیگ برترهندبال کشور، به  اهمیت برگزاری این مسابقات در اسلام آبادغرب اشاره کرد و از مسئولین درخواست حمایت بیش از پیش در راستای تجهیز سالن محل برگزاری مسابقات و ایجاد روحیه برای بازیکنان تیم نمود.

تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب به‌عنوان تنها نماینده استان کرمانشاه در مسابقات لیگ دسته یک پس از صعود قدرتمندانه به لیگ برتر، در تدارک آماده سازی خود برای حضور در بالاترین سطح هندبال کشور است.تیم هندبال زاگرس با ۵۰ درصد بازکنان بومی به‌عنوان نماینده استان کرمانشاه در مسابقات لیگ برتر در اواخر مهرماه در اسلام آبادغرب حاضر می‌شود./اسلام آبادخبر

این خبر را به اشتراک بگذارید :