به گزارش کلهرنیوز ، دکتر نادری مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلام آباد غرب در جلسه شورای اداری با حضور دکتر فلاحت پیشه نماینده مجلس و رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس و اعضای شورای اداری شهرستان اظهار داشت: در بخش بهداشت ۳۱پروژه با اعتبار۲۷۳میلیارد ریال داریم که در فاز اول ۱۶ پروژه اجرایی شده، در فازدوم ۵پروژه در حال اخذ مجوز و مناقصه است و در فاز سوم۱۰ پروژه در دست اقدام است.

وی با اشاره به اخذ مجوز مجتمع عالی سلامت با اشاره به موافقت شورای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با مجوز تاسیس دانشکده پیراپزشکی و پزشکی در اسلام آباد غرب خواستار پیگیری موضوع توسط نماینده محترم شد.

مدیرشبکه بهداشت و درمان اسلام آبادغرب عنوان کرد: با عنایت به جذب ۷۰میلیارد ریال جهت بازسازی و نو سازی فاز قدیم بیمارستان گفت: با عنایت به نبود فضای جایگزین جهت بخش های در دست بازسازی مجبور به استفاده از فضای درمانگاه سرپایی شده ایم و درمانگاه را در داخل محوطه مستقر کرده ایم وضمن عذرخواهی از شهروندان گرانقدر خواستار کمک ادارات شهرستان در تبیین موضوع فوق شدند.

وی ادامه داد: بزودی شاهد اجرای عملیات نصب سی تی اسکن و ام آر آی در فاز قدیم بیمارستان خواهیم بود هر چند در حال استاندارد سازی آسانسورها و بازسازی اتاق عمل هم هستیم.

دکتر نادری گفت : با همکاری نمایندگان سه قوه در شهرستان به ویژه تلاشهای فرماندار محترم، خیرین موسسه ملل ومتولی موقوفه حسینعلی خان زنگنه کار احداث بیمارستان تخصصی خیرین شروع شده ومشکل فعلی عدم تخلیه ساختمان اجاره ای توسط دانشکده سما (که به شبکه بهداشت واگذار شده)است./اسلام آبادخبر

این خبر را به اشتراک بگذارید :