به گزارش کلهرنیوز ، صبح امروز مانور آمادگی در برابر بحران در بیمارستان اسلام آبادغرب در راستای امدادرسانی و خدمات رسانی به زوار اربعین برگزار شد.

دکتر فرزانه پیرمرادی مدیر بیمارستان اسلام آبادغرب در این رابطه گفت: مانور سراسری از ساعت ۹ صبح امروز سه شنبه ۲۴ مهر آغاز شده و بخاطر اعلام یک تصادف فرضی بعلت حوادث ترافیکی سنگین در قصرشیرین در مسیر تردد زوار ایام اربعین، کلیه پرسنل بیمارستان در وضعیت زرد (آماده باش) قرار دارند و با حضور ۶۰ نفر از پرسنل بغیر از پرسنل شیفت در این مانور آمادگی امداد رسانی و تریاژ ۴۰ مصدوم حادثه دیده را دارند.

وی افزود: از آنجا که مهمترین فاکتور این مانور کنترل ازدحام است، بخاطر آسیب دیدن بیمارستان بر اثر زلزله و در دست تعمیر بودن بیمارستان و کمبود فضای درمانی، یک بیمارستان صحرایی در محوطه بیمارستان تجهیز شده است.

خانم  دکتر پیرمرادی هدف اصلی این مانور را ایجاد آمادگی بیمارستان در برابر حوادث غیرمترقبه دانست و گفت: پرسنل بیمارستان در زلزله کاری انجام دادند که در نوع خود کم نظیر بوده و در بدترین شرایط خدمات درمانی خود را ادامه دادند، برخی از پزشکان این بیمارستان چندین روز پشت سرهم و بدون استراحت در اتاق عمل  و بخش های درمانی خدمت کردند.

دکتر احمدرضا بیگلری ریاست بیمارستان اسلام آبادغرب در ساعت ۹ صبح با تشریح مدیریت آمادگی در برابر بحران با اعلام کد ۱۰۰ مانور را آغاز کرد و در ساعت ۱۴ عصر در پایان عملیات ضمن خداقوت به کلیه پرسنل با اعلام کد ۳۰۰ پایان مانور را اعلام نمود.

رضا صادقی مسئول عملیات بیمارستان اسلام آبادغرب با سرکشی از واحد های مختلف شرح وظایف از پیش تعیین شده واحد های مختلف را یادآوری نمود و از اعلام آمادگی بخش های مختلف بیمارستان خبر داد./اسلام آباد خبر

تصاویر تکمیلی:

برچسب‌ها:

این خبر را به اشتراک بگذارید :