به گزارش کلهرنیوز ، روابط عمومی استانداری روز سه شنبه به نقل از هوشنگ بازوند در دیدار با مدیرعامل و هیات مدیره شرکت سایپا اعلام کرد: ما این نوع دیدگاه را داریم که سرمایه گذاران با سرمایه گذاری علاوه بر اینکه خودشان سود ببرند مردم هم از این سرمایه گذاری ها بی نصیب نمانند و منعفت و سود در قبال این سرمایه گذاری ها با ایجاد اشتغال و کارآفرینی به آنها برسد.
بازوند با اشاره به بازار کرمانشاه و ظرفیت موجود برای ارائه خدمت به استان های همجوار گفت: کرمانشاه با استان های همجوار دارای یک جمعیت هشت تا ۹ میلیون نفری است و ما در کرمانشاه از هرگونه سرمایه گذاری حمایت و پشتیبانی می کنیم.
مقام عالی دولت در استان تصریح کرد: با توجه به رسیدن ریل قطار در استان کرمانشاه و همچنین تلاش برای امتداد این خط تا عراق بنابراین زمینه های مساعد و مناسب برای هر گونه سرمایه گذاری در استان دارای توجیه اقتصادی است.
استاندار کرمانشاه در ادامه اظهار داشت : از مجموعه مدیران شرکت سایپا در برنامه ریزی برای هرگونه کمک به زائران کربلا معلی در اربعین تقدیر و تشکر می کنیم.
وی بیان داشت: اربعین بزرگترین رویداد مذهبی و اسلامی است که اقتدار اسلام را نشان می دهد لذا هرگونه همکاری و مساعدت برای خدمت به زائران اربعین دارای ثواب بسیاری است.

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :