به گزارش کلهرنیوز  ،  داریوش جودکی امروز پنج شنبه در نشست خبری که به مناسبت بیست و چهارمین سال تاسیس تعزیرات حکومتی در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد از مشخص شدن کالای قاچاق به صورت الکتریکی در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد و اظهار داشت: دادرسی در این اداره بدون هزینه است و پرونده‌های کالای قاچاق در مدت یکماه منجر به صدور حکم قطعی می شود.

وی افزود: تعزیرات حکومتی به موضوع تخلفات در حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا، بهداشت و درمان و برخی از شرکت‌های دولتی ورود پیدا می کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشکیل بیش از ۱۳ هزار و۶۶۲ پرونده طی یکسال خبر داد و گفت: از مجموع پرونده‌های تشکیل شده در یک‌سال اخیر ۱۱ هزار و ۳۱۳ پرونده مربوط به کالا و خدمات، ۱۷۸۶ پرونده مربوط به قاچاق کالا و ارز و ۵۶۳ پرونده نیز مربوط به حوزه بهداشت و درمان بوده است.

وی با بیان اینکه در این راستا ۹۹.۴۰ درصد پرونده های ورودی به تعزیرات در یکسال اخیر مختومه اعلام شده است، بیان کرد: عمده تخلفات در پرونده کالا و خدمات عدم درج قیمت بر روی کالا، گران‌فروشی و کم‌فروشی و در حوزه تخلفات بهداشتی مربوط به بهداشت محیط، اضافه دریافتی و جراحی پزشکی بوده است.

جودکی همچنین از تشکیل ۷۰ پرونده احتکار در استان خبر داد و افزود: از شروع طرح مقابله با احتکار عمده موارد کشف شده شامل برنج، لاستیک، لوازم خانگی، قطعات یدکی خودرو بوده است.

وی ادامه داد: در برخورد با دلالانی که در محدوده میدان آزادی اقدام به خرید و فروش ارز کردند توانستیم با اقداماتی که انجام شد سرشاخه های اصلی را دستگیر کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح اربعین تا بازگشت تمامی زائران از عتبات عالیات به کشور ادمه دارد، ابراز داشت: به این منظور به ۳۵ اتوبوس لاستیک با قیمت دولتی پرداخت کردیم تا مسافران را با هزینه کم جابجا کنند.

وی در پایان با اعلام شماره پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ رسیدگی به شکایات اداره کل تعزیرات حکومتی از شهروندان خواست تخلفاتی را که مشاهده می کنند به این شماره پیامک کنند./مرصاد

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :