به گزارش کلهرنیوز ،  آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع کرمانشاه گفت: در شرایط فعلی که آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال منزوی کردن اسلام و مسلمانان هستند باید با وحدت پیام اسلام را به جهانیان به خوبی برسانیم.
او به موضوع فلسطین و اشغالگری های صهیونیست ها اشاره کرد و افزود: مقاومت ملت فلسطین و حمایت های حزب الله و حماس از این مردم مظلوم و ستم دیده، صهیونیست ها را وادار به عقب نشینی کرده است.
خطیب نماز جمعه کرمانشاه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی قدرت پوشالی و شکننده ای دارد، تصریح کرد: این رژیم که ادعای قدرت دارد در سه جنگ اخیر خود مقابل حزب الله و حماس شکسته خورده و این نشان می دهد که قدرت آنها مانند رژیمشان جعلی و پوشالی است.
آیت الله علما با اشاره به وعده خداوند بزرگ مبنی بر آزادی قدس شریف، گفت: وحدت میان مسلمانان زمینه آزادسازی سرزمین‌ های اشغالی را فراهم می ‌کند.
او در ادامه خطبه ها ، همچنین شهادت امام حسن عسکری (ع) را تسلیت گفت و افزود: یکی از توصیه های امام حسن عسکری (ع) به مردم مراقبت از امانت بوده و همواره به این موضوع تاکید داشته است.
خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه ، نهم ربیع الاول آغاز حکومت حضرت مهدی (عج) و دوازدهم ربیع الاول میلاد پیامبر اعظم (ص) به روایت اهل سنت و آغاز هفته وحدت را تبریک گفت و افزود: این وحدتی که امروز بر جامعه حاکم است یکی از عنایات انقلاب و توجهات امام (ره) است.
آیت‌الله علما به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین نیز اشاره کرد و این نهاد مقدس را معناگر اخلاص و ایمان دانست و و گفت: بسیجی دغدغه اسلام دارد و خدمتگزار است و همین بسیج انقلاب را به ثمر رسانده است.
او به بیانات رهبر معظم انقلاب نیز که یکی از مشکلات کشور را عدم استفاده از ظرفیت های ملی اعلام کردند، اشاره کرد و افزود: برای رفع بیکاری هر استانی باید از این ظرفیت ها استفاده کرد./ایرنا

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :