به گزارش  کلهرنیوز ،  فرماندار اسلام آباد غرب در جلسه كارگروه بهداشت با دستور كار پيگيري پروژه هاي عمراني اين حوزه عنوان كرد در سال جاري تحول قابل قبولي در حوزه سلامت در اين شهرستان ايجاد خواهد شد.

دكتر كريمي گفت خوشبختانه روند ساخت بيمارستان خيرين در فضاي ۱۲۷۸۵ مترمربع و اعتبار ۶۰۰ ميليارد ريال مطلوب است و مديران شهرستان با ديد باز و دلسوزانه زمينه اجراي اين پروژه را فراهم كردند و انشالله اين بيمارستان در زمان كوتاهي با مطلوب ترين امكانات ساخته و در اختيار شهروندان قرار خواهد گرفت.

فرماندار با قدرداني از پيگيريهاي دادستاني درخصوص  فاز ۲ بيمارستان امام (ره) عنوان كرد مقرر شده اين بيمارستان با هزينه اي بالغ بر ۱۲۰ ميليارد ريال توسط پيمانكار مقاوم سازي شود و در صورتي كه مقاوم سازي مورد تاييد هيات كارشناسي ۱۳ نفره قرار بگيرد فعال خواهد شد و در غيراينصورت  تخريب خواهد شد.

دكتر كريمي گفت در حال حاضر تحول بسيار مطلوبي در حوزه هاي مختلف سلامت در شهرستان در حال شكل گيري است و در سال جاري خانه بهداشت روستاهاي چقاگل ،باقرآباد،تنگ شوهان،كندهر،كله جوب،قلعه شيان،چالاوبكر،تجركرم پناه آباد و سياه سياه و همچنين مركز بهداشت هرسم  و حسن آباد و پايگاه شهري حميل،مجتمع اداري شرف آباد  ساخته خواهند شد.

فرماندار گفت براي رفاه حال پزشكان ۶ پانسيون بصورت كامل ساخته شده و خوابگاه پزشكان مركز بهداشت در ۲ طبقه بمساحت ۱۶۰ مترمربع  ايجاد شده است.

در اين جلسه موضوعات مربوط به پروژه هاي عمراني حوزه سلامت بويژه بيمارستان خيرين مورد بحث و بررسي قرار گرفت و فرماندار به همه اعضا جلسه  تاكيد نمود همكاري و تسريع در اجراي پروژه هاي اين حوزه را مورد توجه قرار دهند./اسلام آباد خبر

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :