به گزارش کلهرنیوز  ، حسین براری اظهار داشت: در ماه گذشته طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در جهت افزایش ارتقاء امنیت عمومی شهروندان اجرا شد.

وی با بیان اینکه در پی انجام این طرح ۷۵۴مورد سرقت کشف و ۵۴۱سارق دستگیر شدند، افزود: بیشترین کشفیات مربوط به قطعات خودرو با ۲۰۴فقره ، وسایل داخل خودرو با ۱۳۷فقره و خودرو با ۱۴۷ فقره میباشد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه بیان کرد: در همین راستا و در یک ماه گذشته ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند تعداد ۷۹۴دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد پلاک و مدارک شناسایی توقیف و به پارکینک دلالت دهند.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در راستای طرح مبارزه با معتادین متجاهر و قاچاقچیان موادمخدر در آبان ماه موفق شدند ۳۹۶نفر معتاد و مواد فروش را دستگیر و بیش از چهار کیلوگرم انواع موادمخدر و بیش از ۵هزار انواع قرص روانگردان را کشف نمایند.

براری گفت: ماموران انتظامی شهرستان در راستای مبارزه با کالای قاچاق نیز موفق شدند ۵۰ نفر قاچاقچی را دستگیر و از آنها تعداد بیش از ۳۹هزار قطعه لوازم جانبی موبایل ،۳۱تن کود شیمیایی احتکارشده ،بیش از ۳۹۱هزار نخ سیگار قاچاق و بیش از ۲تن برنج قاچاق کشف و ضبط نمایند.

وی همچنین از دستگیری ۳۵ نفر از ارازل و اوباش که برای شهروندان ایجاد مزاحمت نموده بودند خبر داد و گفت : از آنها تعدادی آلت جرم کشف شد.
سرهنگ براری در پایان تاکید کرد: با توجه به رضایت شهروندان از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، لذا اجرای مستمر این گونه طرح ها در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد./مرصاد

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :