به گزارش کلهرنیوز ، هوشنگ بازوند عصر امروز چهارشنبه در چهل و هفتمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور معاون وزیر صنعت و سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با انتقاد از عملکرد برخی بانک‌ها به خصوص بانک صادرات گفت: فردا در حضور مهمانی که داریم حتما از این کم کاری این بانک شکایت خواهم کرد.

وی با بیان اینکه مدیران برای حل مشکلات مردم روی کار آمده‌اند، افزود: با وجود اینکه بارها در جلسات مختلف به مدیران اخطار داده‌ایم، اما می‌بینیم که همچنان در برابر مشکلات مردم بی‌تفاوت هستند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: پاسخ این همه افرادی که در مقابل کوتاهی‌های بانک‌ها بیکار شده‌اند چه کسی می خواهد بدهد؛ در مقابل بانک ها اظهار می‌کنند که سیستم بانک مرکزی مانع می شود مگر قوانی بانک مرکزی تنها برای استان کرمانشاه است.

مدیریت ارشد استان ادامه داد: تحریم دشمن در مقابل این خود تحریمی که در استان کرمانشاه به وجود آمده هیچ است.

وی بیان داشت: در ملاقات عمومی که با مردم داشتم شرمنده شدم که برخی خانواده‌ها سه نفر بیکار داشتند آن وقت برخی مدیران به راحتی تصمیم می‌گیرند که ۶۵ نفر را بیکار کنند و وجدان کاری هم نداشته باشند.

بازوند در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: علی رغم اینکه قانون الحاق برای ستاد تسهیل مدتها پیش ابلاغ شده، اما هنوز نتوانستیم آنرا عملیاتی کنیم تا بتوانیم از موارد و خواسته های آن قانون در ستاد تسهیل استفاده کنیم.

صالح‌نیا معاون وزیر صنعت و سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نیز در پاسخ استاندار کرمانشاه گفت: آئین نامه اجرایی این قانون را برای بیش از یک ماه است که برای تصویب به دولت اعلام کردیم و رایزنی های لازم را انجام دادیم و سعی کردیم آئین نامه را با تفاهم آنها بنویسیم.

وی همچنین اظهار داشت: تا کنون دو مرحله در کمیسیون اقتصاد دولت نیز مطرح شده و در واقع در حال تکمیل است و امیدواریم به زودی بتوانیم آئین نامه را به تصویب دولت برسانیم./مرصاد

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :