به گزارش کلهرنیوز ، محمدرضا آمویی اظهار داشت: جشنواره ی فیلم ۱۱۰ ثانیه ای ما (مردم و امنیت) زمینه ای را فراهم کرده است که هنرمندان و دانشجویان بتوانند در ۱۰ محور اساسی مرتبط با پیشگیری از اعتیاد، به نبرد با این بلای خانمان سوز از طریق رسانه هنر بپردازند.

وی افزود: این جشنواره در ۱۰ محور شامل نقش باورها، اعتقادات دینی و هنجارها در پیشگیری از اعتیاد، باورهای غلط، ناآگاهی و اعتیاد، سبک زندگی، تغییرات اجتماعی و اعتیاد، خانواده و اعتیاد و دوره نوجوانی، بلوغ، دوستان و اعتیاد از جمله این محورها می باشد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: فضای مجازی، جنگ نرم و اعتیاد، پیامدهای گرایش به اعتیاد، نقش محیط های ناسالم و پر خطر در بروز و شیوع اعتیاد، نقش ورزش و تفریحات در پیشگیری از اعتیاد و نقش سازمانهای دولتی و مردم نهاد در پیشگیری از اعتیاد از دیگر موضوعات جشنواره است.

وی با بیان اینکه آثاری که از سال ۱۳۹۰ تولید شده باشند در جشنواره شرکت داده می شوند، گفت: برپایی چنین جشنواره هایی با هدف انگیزه بخشی به کارکنان درون سازمانی، زمینه های رشد حرفه ای همکاران را فراهم می‌کند.

آمویی تصریح کرد: برپایی جشنواره ی فیلم ۱۱۰ثانیه ای فرصتی را در اختیار هنرمندان فیلمساز قرار می دهد که در گونه های مختلف فیلمسازی و در موثرترین شکل، به مبارزه ی غیر مستقیم با مواد مخدر بپردازند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه یادآور شد: در این جشنواره که تحت عنوان ما (مردم و امنیت) ضمن پرداختن به فیلمهای ۱۱۰ثانیه ای، از فیلمنامه هایی که با طرح موضوعاتی مثل بیکاری، حاشیه نشینی، تاثیرات گروه های همسالان، خشونت، هیجانات جوانی، تفریحات ناسالم در بین جوانان، عمق فاجعه و اثرات مخرب مصرف مواد مخدر را تبیین می کنند استقبال خواهد شد.

وی گفت: در برپایی این جشنواره پلیس مبارزه با مواد مخدر، موسسه ی تبیان، حوزه هنری، معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری نیز معاونت اجتماعی ناجا را کمک می کند.

 آمویی در پایان گفت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ارسال آثار به جشنواره به آدرس festival۱۱۰.tebyan.net مراجعه کنند./منبع : به نقل از مرصاد

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :