به گزارش کلهرنیوز  ،  سید قاسم جاسمی ظهر امروز در جلسه هم اندیشی با روسای اتحادیه ها و اصناف کرمانشاه اظهار داشت: کمک به افراد نیازمند جامعه کاری پسندیده و نوعی عبادت است که در کمیته امداد استان کرمانشاه نیز در این میان اقدامات خوبی انجام شده است.

وی بیان کرد:  بر اساس قانون اساسی و معیشت و منزلت همه اقشار توسط مدیران در نظر گرفته شود که با عدم کنترل و عدم برنامه ریزی مدیران ناکارآمد این امر محقق نشده است.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه در امر ساخت و ساز مناطق زلزله رتبه نخست را کسب کرده است، گفت: مشارکت کمیته امداد در این عرصه چشمگیر بوده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مجلس نگاه ویژه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد دارند، افزود: : فارغ از جناح گیری‌های سیاسی تاکنون سیاست های غلطی در کشور در دست کار قرار گرفته است و آمار واقعی نیازمندان بسیار بیشتر از مددجویان فعلی تحت حمایت است.

جاسمی تصریح کرد: دولت باید شرایطی را ایجاد کند تا مردم و نیازمندان تحت پوشش به خود اشتغالی برسند و زمینه تحصیل آنان فراهم شود و از شمار آنان کاسته شود.

به گفته وی،  ارز ۳۸۰۰ تومانی به ۱۸ هزار تومان افزایش یافت و این بر شدت اختلاف طبقاتی افزود که این ناشی از سیاست‌های غلط و بی عرضگی دولت است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شمار نیازمندان واقعی سه برابر مددجویان تحت حمایت است که به دلیل شان و جایگاه اجتماعی و نیز روال قانونی این افراد نمی تواند تحت حمایت نهادهایی مثل کمیته امداد در آیند.

وی افزود: شرایط آینده کشورچندان امید بخش نیست زیرا ازفروش دو میلیون و ۸۵۰ هزار بشکه نفت با ۸۵ دلار در حال حاضر یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه با ۵۶ دلار به فروش می رسد.

جاسمی بیان کرد: با وجود این همه ثروت کشور ایران رتبه ۱۸ دنیا قرار دارد این در حالی است که ۹ درصد منابع طبیعی دنیا در اختیار کشور ماست.

وی اظهار داشت: تغییر شرایط با تغییر در سیاست‌های اقتصادی امکان‌پذیر است و ما به عنوان نمایندگان مردمی پیگیری تغییرات سیاست اقتصادی با تاکید بر نگاه به داخل هستیم./مرصاد

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :