به گزارش کلهرنیوز ، محمد خسروی در گفتگو با  خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: هوای استان طی امروز و فردا تحت تاثیر سامانه‌ای بارشی قرار دارد که به تناوب با وزش باد، بارندگی، احتمال رعد و برق همراه است.

وی با بیان اینکه شرایط ناپایدار طی امروز تا صبح فردا سه‌شنبه از شدت بیشتری به ویژه در نیمه غربی استان برخوردار است، افزود: این وضعیت باعث آبگرفتگی معابرعمومی، روان‌آب ها و احتمال سیلاب در برخی معابر خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه بیان کرد: علاوه بر بارش برف در ارتفاعات وگردنه ها در نقاط سردسیر استان نیز بارش به شکل برف و در گردنه‌های مرتفع احتمال کولاک وجود دارد.

وی بابیان اینکه در روز چهارشنبه جز مه صبحگاهی در پاره ای از نقاط استان پدیده خاص دیگری پیش‌بینی نمی‌شود، افزود: دو روز پایانی هفته نیز سامانه دیگری سبب بارش باران و برف البته با شدت وگستردگی کمتری ازسامانه فعلی فعال می شود.

خسروی عنوان کرد: با توجه به شرایط جوی به مسئولان سازمان های اجرایی و مردم توصیه می شود نسبت به پاکسازی کانال ها، آب گذرها، راه های خروج آب ساختمان و دهانه پل ها اقدام کنند.

وی افزود: همچنین مردم از تردد غیر ضرور و تردد در حاشیه رودخانه ومسیل ها خودداری کنند و رانندگان هم به دلیل لغزندگی و کاهش دید در جاده های برون شهری و مسیرهای کوهستانی احتیاط لازم را داشته باشند.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: طی ۲۴ساعت گذشته ازگله با ۱۹درجه سانتگراد گرمترین و کنگاور با سه درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقاط استان بودند و دمای هوای شهرستان کرمانشاه نیز بین صفر و ۱۴ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :