به گزارش کلهرنیوز ، هوشنگ بازوند روز چهارشنبه در نشست ستاد سرمایه گذاری استان کرمانشاه که در سرسرای امید استانداری برگزار شد، سرمایه گذار این پروژه را یک آمریکایی لبنانی الاصل اعلام کرد که حدود یک سال بر روی مکان احداث این پروژه در استان با کمک ادارات مربوطه مطالعه کرده اند.
او اضافه کرد: در نهایت ۲ نقطه ویس قرنی در جاده کرمانشاه – روانسر و زمین های اراضی ملی نزدیک شهر اسلام آبادغرب که به پست برق برای وصل به شبکه سراسری برق نزدیک تر هستند، مناسب تشخیص داده شده است.
وی در ادامه اداره راه شهرسازی استان را موظف کرد تا هفته آینده نظرش را در مورد نحوه واگذاری زمین های اراضی ملی به این سرمایه گذار خارجی اعلام کند.
بازوند با بیان اینکه روند قانونی پروژه ها در ادارات باید طی شود، از مدیران دسگاه های اجرایی خواست در انجام کارهای اداری پروژه های بخش خصوصی سریعتر اقدام کنند زیرا سرمایه گذار معطل آنها نخواهند ماند و سرمایه اش را به جای دیگر می برد و توسعه و اشتغال استان به عقب می افتد.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه سرمایه گذاران باید نیروی مورد نیازشان را از میان نیروهای متعهد و متخصص بومی انتخاب کنند، سیاست استانداری را حمایت قاطعانه از سرمایه گذاران و همواره کردن خدمات زیرساختی برای آنها عنوان کرد./ایرنا

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :