به گزارش کلهرنیوز ، به نقل ازاسلام آبادخبر ، تفاهم‌ نامه‌ای در راستای اجرای برنامه ارتقای فرهنگ ترافیک با رعایت تمامی ضوابط و مقررات قانونی طرح و مابین اداره بهزیستی شهرستان و پلیس راهنمایی و رانندگی بسته شد.

فرشته اکبری رئیس اداره بهزیستی اسلام آبادغرب بیان کرد: ارائه خدمات و همکاری مشارکت در زمینه آموزش ترافیک کودکان مدیران مربیان مهدهای کودک استان در چارچوب قوانین و مقررات مرتبط با سازمان بهزیستی صورت می گیرد.

وی گفت: مدت این تفاهم نامه به مدت یک سال است و سازمان بهزیستی با ارائه لیست مهدهای کودک فعال در سطح شهرستان به همراه آدرس، یک پلیس راهنمایی رانندگی جهت اعمال هماهنگی و اعزام کارشناسان مجرب برای آموزش در نظر گرفته می شود.

وی تاکید کرد: گسترش همکاری برآموزش و پرونده ترافیک برای نونهالان در مهدهای کودک در صورت اعلام نیاز اداره بهزیستی نسبت به اعلام کارشناس مجرب برای نونهالان مهدهای کودک اعلام و اقدام و همکاری لازم بعمل می‌آورد.

سرهنگ جهان روز رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اسلام آبادغرب در این زمینه اظهار کرد: پلیس راهور و اداره بهزیستی به صورت مشترک با یک معلم مشتری نسبت به تهیه بروشور، تراکت و پکیج های آموزشی اقدام می کند.

سرهنگ جهان روز عنوان کرد: پلیس راهور آمادگی دارد در صورت اعلام سایت و یا پیام رسان های داخلی بهزیستی نسبت به ارسال و پخش نکات و مطالب آموزشی جهت جامعه هدف اقدام کند.

وی تصریح کرد: در صورت همکاری زیرساخت‌های مورد نیاز با توجه به اهمیت موضوع در سنین کودکی نسبت به پخش تیزرهای آموزشی در مهد های کودک اقدام می کنیم.

این مسئول شهرستان بیان کرد: عدم اخذ شهریه جهت شرکت در دوره ها و تعیین تدوین محتوا برای بهره مندی از نیروهای کارشناس سازمان بهزیستی در تدوین محتوا ارائه منابع آموزشی و اقلام ترافیکی و تبلیغاتی ویژه فرهنگ ترافیک در مهدهای کودکان به صورت رایگان است.

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :