به گزارش کلهرنیوز ، کیومرث کرمی مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب در گفتگو با اسلام آبادخبر ، ضمن تشریح چهار حادثه در جاده های مواصلاتی اسلام آبادغرب گفت: این حوادث  ۵ کشته و ۱۰ زخمی برجای گذاشت.

وی افزود: در ساعت ۶:۳۰ صبح امروز در حوالی روستای زواره کوه در جاده اسلام آبادغرب به گواور برخورد پراید و سمند ۲ کشته و ۲مصدوم برجای گذاشت که مصدومین پس از امدادرسانی توسط فوریت های پزشکی به بیمارستان اسلام آبادغرب انتقال یافتند.

مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب گفت: تصادف وحشتناک دیگری در ساعت۱۳:۱۴ امروز در تقاطع روستای تراب در جاده اسلام آبادغرب به گواور رخ داده که برخورد سه خودرو وانت پیکان، وانت نیسان و سمند ۳ کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت که سه مصدوم پس از امدادرسانی توسط فوریت های پزشکی و یک مصدوم توسط خوروهای شخصی عبوری به بیمارستان اسلام آبادغرب انتقال یافتند.

کرمی عنوان کرد: دو سانحه دیگر، یکی در ساعت ۱۲:۱۲ مر بوط به واژگونی پژو ۴۰۵ در جاده سیاه خور بوده که راننده آن مصدوم شده و حادثه دیگر در صبح و ظهر امروز مربوط به واژگونی دو خودرو پراید در جاده سد زمکان در محور اسلام آباد به دالاهو رخ داده که این حوادث نیز ۳ مصدوم برجای گذاشته است.

گفتنی ست: بر اساس گزارشات رسیده در طول ۷ ساعت اولیه صبح امروز تا کنون ۴ حادثه رانندگی رخ داده که ۵ نفر  از هموطنان و همشهریان عزیزمان در این حوادث جان خود را از دست داده اند. گزارش های غیر رسمی علت حوادث را لغزندگی جاده بعلت بارندگی، سرعت غیرقابل کنترل و بی احتیاطی رانندگان عنوان نموده اند.

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :