به گزارش کلهرنیوز به نقل از مطلع الفجر ، در روزهایی که ساخت و توسعه پروژه های خدماتی و رفاهی  با نظارت نهادهای اجرایی به واسطه نبود اعتبار و یا کمبود نیروهای انسانی کساد شده  اما قرارگاه پیشرفت و ابادانی با بهره گیری از کمترین اعتبارات و با همت بالا ی بسیجیان خدمات شایانی را در مناطق محروم  ارایه میکند که حقیقتا قابل تحسین است .

  یکی از مشکلاتی که مردم روستای محروم گل خیرک در دهستان ویژنان از توابع شهرستان گیلان غرب  سال‌ها با آن مواجه بودند ؛نبود پلی به عنوان راه ارتباطی  بود که بر روی رودخانه فصلی میبایست وجود داشتتا تردد برای اهالی این روستا که کیلومترها با مرکز شهر فاصله داشرد به سهولت انجام میگرفت.

 بعد سالها بمنظور تامین رفاه حال این مردم که طعم فقر و محرومیت را چشیده اند  ، در راستای خدمت رسانی و محرومیت زدایی در مناطق دورافتاده و محروم  و برقراری امنیت پایدار مردمی بستر خدمت‌رسانی پیشرفت نظام ؛ پلی به طول ۹ متر برای رفاه مردم  و سهولت در عبور و مرور این روستا با اعتبار پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت نبی اکرم .ص. ساخته شد که رضایت مردم این روستا را به دنبال داشت.

*ساخت ۴ واحد مسکونی برای محرومان در دهستانهای محروم گیلانغرب

 همچنین در راستای طرح تدبیر و فرامین رهبر معظم انقلاب در امر سازندگی؛ ساخت ۴واحد منزل مسکونی به منظور تامین رفاه چهار خانواده نیازمند تحت پوشش کمیته امداد شهرستان به مساحت زیر بنایی متوسطه ۷۵ متر در روستاهای سرحال شیرزادی ،داریید علی اکبر و روستای نیان و قیلان به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت نبی اکرم .ص. ساخته شده است.
*ترمیم و بهسازی شبکه آب شرب دهستان ویژنان

 همچنین در راستای تداوم خدمات قرارگاه پیشرفت و آبادانی در دهستان محروم ویژنان مسافت دو نیم کیلومتری لوله های آب شرب ترمیم و بهسازی و کانال کشی شد است ؛این مسیر در محدوده ارتفاعات  امله تا روستای سرحال شیردادی است.
*نهضتی که ادامه دارد…

 نهضت خدمت رسانی که قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انرا به عنوان رسالت خود  در راستای تحقق تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امر سازندگی، عمران، آبادانی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی در مناطق دورافتاده و محروم کشور و نیز برقراری امنیت پایدار مردمی، بسترسازی خدمت رسانی بیشتر نظام و استفاده حداکثری از ظرفیتهای روزافزون می داند همچنان ادامه دارد…
شهرستان گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه  با دو بخش مرکزی و گواور دارای بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت است که دهستان ویژنان در بخش مرکزی این شهرستان از دهستانهای محروم به شمار می رود .

تصاویر تکمیلی:

این خبر را به اشتراک بگذارید :