به گزارش کلهرنیوز ، سرهنگ ‘محمد حیدری’ روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه حدود ساعت ۹ صبح امروز (سه شنبه – ۴ دی) در محل فرودگاه اضطراری واقع در ۱۰ کیلومتری محور اسلام آبادغرب به حمیل رخ داد.
وی افزود: در این حادثه ابتدا تانکر نفت کش بر اثر ترکیدن لاستیک جلو واژگون و راننده نیز پس از زخمی شدن در داخل کامیون حبس می شود.
سرهنگ حیدری یادآوری کرد: به محض وقوع این حادثه و اطلاع به پلیس، از آن جایی که احتمال انفجار وجود داشت ماموران پلیس راه حمیل در کمتر از پنج دقیقه بر سر صحنه حاضر و با وجودی که هر لحظه امکان وقوع خط انفجار می رفت به هر شکل ممکن راننده را خارج می کنند.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: هنوز لحظاتی از خارج کردن راننده تانکر نفت کش نگذشته بود که این خودرو به دلیل اشتعال موادنفتی منفجر شد.
وی با قدردانی از تلاش شجاعانه ماموران پلیس راه شهر حمیل، گفت: همکاران ما هدفی جز خدمت به مردم ندارند و برای این کار حتی جان خود را نیز فدا می کنند.
سرهنگ حیدری همچنین در پایان از مردم حاضر در صحنه حادثه که سریعا پلیس را در جریان قرار دادند نیز قدردانی کرد.
جاده اسلام آباد به حمیل، راه ارتباطی استان کرمانشاه به استان های ایلام، لرستان و خوزستان است و یکی از راه های پرتردد می باشد. /ایرنا

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :