به گزارش کلهرنیوز ، بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام‌آبادغرب به‌عنوان یکی از مجهزترین و بزرگترین بیمارستان‌های مرجع بعد از کرمانشاه برای نخستین بار جراح مغز و اعصاب را در بین کل شهرستان‌های استان جذب و به کار گرفته است.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب به فعال بودن جراحی‌های تخصصی در این بیمارستان اشاره و بیان کرد: عمل‌های جراحی با روش‌ها روز دنیا صورت می‌گیرد و در گذشته بیماران برای جراحی‌های مغز و اعصاب به کرمانشاه ارجاع داده می‌شدند، اما اکنون این بخش در اسلام‌آبادغرب فعال و بیماران متعددی را از شهرستان‌های دیگر نیز پذیرش می‌کند.

بخش‌های بستری، اورژانس، دیالیز، اتاق عمل، آی‌.سی‌.یو توراکس، زنان، زایمان، جراحی، جراحی عمومی، بخش سی.سی.یو و بخش داخلی از جمله بخش‌های فعال این بیمارستان است که بیگلری از آن‌ها یاد کرد.

وی یکی از کمبودهای بیمارستان را در نداشتن جراح قلب و عروق توصیف کرد و افزود: این بیمارستان با ۶ اتاق عمل و ۳۸ دکتر متخصص جراح همراه با تیم حرفه‌ای به‌صورت شبانه‌روزی به بیماران خدمات ارائه می‌دهد.

بیگلری تصریح کرد: عمل‌های جراحی بیمارستان امام خمینی (ره) در اکثر موارد با جراحی‌های سطح استان‌ها دیگر برابری دارد، البته سعی در رفع برخی کمبودها داریم.

وی در ادامه در توضیح امکانات بیمارستان،گفت: بیمارستان دارای دستگاه‌های به‌روز و قطب غرب استان محسوب می‌شود، بیمارانی از تمامی شهرستان‌ها استان و شهرستان‌های استان های همجوار پذیرا است.

آنطور که رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب می‌گوید، دستگاه سونوگرافی پرتال و دومین سی.تی.اسکن از موارد بود که بیمارستان آن را خریداری و هم‌اکنون به این دستگاه‌ها تجهیز شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب در پایان از بیماران خواست با صبوری با دکترها و پرسنل بیمارستان همراه باشند، چرا که پرسنل خوب می‌دانند که همیشه حق با بیماران است./اسلام آبادخبر

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :