به گزارش کلهرنیوز ، مرادحاصل مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان مصرف سی ان جی معادل ۲۱۷ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۵۱ لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی شده است.
وی ، قیمت مناسب و پاک بودن فرآورده سی ان جی را از مهمترین دلایل استفاده از این سوخت عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه نیز در این ارتباط از مصرف روزانه ۸۰۰ هزار متر مکعب گاز سی.ان.جی در استان خبر داد و گفت: با مصرف این میزان سوخت سی.ان.جی می توان گفت حدود ۳۰ درصد سوخت بخش حمل و نقل استان از سی.ان.جی تامین می شود.
سیروس شهبازی با اشاره به وجود ۷۴ جایگاه سوخت سی.ان.جی در استان کرمانشاه تصریح کرد: از این تعداد ۳۵ جایگاه در شهر کرمانشاه و مابقی در سایر شهرستان های استان است.
وی این تعداد جایگاه را جوابگوی نیاز استان کرمانشاه دانست و گفت: استان کرمانشاه از نظر تعداد جایگاه های سی.ان.جی وضعیت خوبی در کشور دارد و تعداد جایگاه های استان براساس جمعیت از متوسط کشور بالاتر است.
به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، وجود این تعداد جایگاه باعث شده صف های طولانی در جایگاه های سوخت سی.ان.جی استان نداشته باشیم.
شهبازی با اشاره به مزایای اقتصادی و زیست محیطی توسعه صنعت سی.ان.جی تصریح کرد: آماده تامین گاز برای جایگاهای سی.ان.جی جدید هستیم و محدودیتی در این زمینه نداریم.
استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۲ شهر و ۲ هزار و ۶۲۲ روستا دارد.

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :