به گزارش کلهرنیوز ، صابر رحیمی ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شعار همدلی و همراهی جهت رسیدن به اهداف والای ورزش را سرلوحه کار خود عنوان کرد و اظهار داشت: استاندار و نمایندگان استان در این راه مطالبه‌گر هستند و بارها با وزیر ورزش دیدار داشته‌اند و می‌توان گفت مسئولین ما در امر ورزش پیش‌قدم هستند.

وی هدف از برگزاری مسابقات در استان کرمانشاه را رونق اقتصاد ورزش، صنعت گردشگری و … برشمرد و افزود: با همین همدلی و همراهی توانستیم امسال اعتبارات خوبی را برای ورزش استان جذب کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به برگزاری مسابقات کشتی در نقطه صفر مرزی استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: با این کار به دنیا ثابت کردیم که کشور ایران یک کشور امن در دنیا است.

رحیمی با بیان اینکه امسال سرانه فضاهای ورزشی افزایش داشته است، یادآور شد: تا امروز توانستیم اعتبارات ویژه ای قریب به ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان هزینه عمرانی برای حفظ و نگهداری و همچنین زیباسازی اماکن ورزشی جذب کنیم.

وی ادامه داد: طی جلسه ای که با وزیر ورزش داشتیم قرار شد فدراسیون ها هفتم اسفندماه در کرمانشاه جلسه‌ای با حضور وزیر داشته باشند.

این مسئول همچنین به آمادگی استان برای میزبانی مسابقات جام تختی اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مسابقات فراهم شده و استاندار کرمانشاه برای هماهنگی‌های لازم در جلسه فدراسیون حضور پیدا کرد.

رحیمی به انتقاداتی در خصوص اینکه چرا باید اعتبارات به کشتی اختصاص یابد اشاره کرد و اذعان داشت: اعتباری که برای این مسابقات تخصیص می‌دهند مازاد بر اعتبارات موجود است و منحصرا برای همین مسابقات است یعنی اگر این مسابقات برگزار نشود اعتباری هم در کار نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بیان داشت: همچنین برگزاری مسابقات بومی- محلی را نیز در دستور کار داریم که به احتمال زیاد در سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مسابقه فینال جام حذفی در کرمانشاه خبر داد و افزود: طی صحبت‌هایی که روز گذشته استاندار کرمانشاه با فدراسیون فوتبال داشتند قرار شد فینال مسابقات فوتبال جام حذفی در کرمانشاه برگزار شود.

وی در خصوص ابطال انتخابات مجمع هیات اتومبیلرانی استان کرمانشاه گفت: ظاهرا در چینش اعضای مجمع تخلفاتی رخ داد از جمله عدم به روز بودن لیست نماینده مربیان و داوران و قهرمانان که پس از بررسی این دو مورد این مجمع منحل شد./مرصاد

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :