به گزارش کلهرنیوز ، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه ۲۱ دی ماه شهر کرمانشاه افزود: رسیدگی به معیشت مردم بسیار مهم و یکی از وظایف نظام اسلامی است و باید اولویت اول دولت باشد.
او همچنین گفت: تمام مسئولان کشور در هر سطحی که هستند باید یک زندگی عرفی و معمولی داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به توصیه ها و تاکیدهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب در باره پرهیز از اشرافی گری گفت: زندگی اشرافی برای مسئولان خطرناک است.
آیت الله علما به بیانات هفته جاری رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم هم اشاره و عنوان کرد: مسئولان کشور باید از نسل جوان استفاده کنند تا آنان وارد میدان کار و تجربه شوند.
او اضافه کرد: من بارها به مسئولان اجرایی استان توصیه کرده ام که زمینه ورود جوانان به میدان کار و مسئولیت را فراهم کنند.
سفره
** قول و عمل آمریکایی‌ها اعتباری ندارد
امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به ضعف دستگاه محاسباتی آمریکا اشاره کرد و گفت: بسیاری از محاسبات دولت آمریکا در باره جمهوری اسلامی ایران اشتباه محض بوده و سودی نصیب آمریکا نکرده است؛ از جمله ادعای نادرست وقوع تابستان داغ یا برگزاری جشن کریسمس ۲۰۱۹ در ایران.
به گفته او ، وقایع اخیر نشان داد که قول و عمل آمریکایی‌ها اعتباری ندارد.
آیت الله علما همچنین با بیان اینکه ۴۰ سالگی انقلاب به معنی بلوغ و شکوفایی آن است ، گفت: به برکت بصیرت و فریاد ملت ایران اکنون شعار مرگ بر آمریکا در بسیاری از کشورها در حال زنده شدن است.
امام جمعه کرمانشاه در باره تحریم‌های ضد ایرانی غربی‌ها نیز اظهار کرد: این تحریم‌ها باید زمینه شکوفایی در داخل و تبدیل به فرصت شوند و این کار با همکاری مسئولان و مردم شدنی است چنانچه در دوران جنگ تحمیلی حتی سیم خاردار هم نداشتیم اما اکنون غربی‌ها در باره موشک های ما سخن می گویند.
استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه ۳۲ شهر و ۲ هزار و ۹۳۲ روستا دارد.

منبع:ایرنا

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :