به گزارش کلهرنیوز ، در مراسمی که ظهر شنبه با حضور معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر برگزار شد، مهندس امیدعلی مرادی از معاونان شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب و معرفی شد.
در این مراسم از تلاش‌ها و خدمات علیمراد مرادی مجد، مدیرعامل سابق این شرکت هم تقدیر شد. او به تازگی بازنشسته شده است.
مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به خدمات ۴۰ ساله این شرکت در استان کرمانشاه گفت: در آغاز انقلاب اسلامی تنها ۱۰۲ روستای استان از نعمت برق برخوردار بودند در حالی که این آمار اکنون به ۲ هزار و ۵۴۳ روستا رسیده که پوشش تقریباً ۱۰۰ درصدی است.
به گفته مرادی مجد، تعداد مشترکان برق استان کرمانشاه از ۶۸ هزار مشترک در سال ۱۳۵۷ به ۷۶۰ هزار مشترک در سال ۹۷ رسیده؛ همچنین مشترکان کشاورزی از ۴۳ به هفت هزار و ۵۰۰ مشترک و مشترکان صنعتی از ۶۴ به ۲ هزار و ۸۰۰ مشترک افزایش یافته است.
او همچنین گفت: طول شبکه برق استان در طی چهار دهه گذشته از سه به ۱۸ هزار کیلومتر افزایش یافته است.
استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه حدود ۷۶۰ هزار مشترک برق دارد که ۶۳۰ هزار مورد آن خانگی، بیش از ۲۵ هزار مشترک عمومی و بیش از ۱۰ هزار مشترک کشاورزی و صنعتی هستند و بقیه مشترکان هم در «سایر مصرف و روشنایی معابر» تعریف می شوند.
تمامی شهرها و روستای استان (غیر از روستاهای خالی از سکنه یا دارای کمتر از سه خانوار) به شبکه توزیع برق متصل هستند./ایرنا

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :