به گزارش کلهرنیوز ، علی محمد زوراوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سامانه بارشی از بعدازظهر امروز تا صبح جمعه به تناوب سبب بارندگی در نقاط مختلف می شود که البته بارش ها برای فردا (پنجشنبه) از نمود بیشتری برخوردار است.
وی ادامه داد: اغلب بارش ها در روز پنجشنبه و با سرد شدن هوا به شکل برف در نقاط مختلف استان مشاهده خواهد شد که این شرایط ممکن است در گردنه ها موجب کولاک شود.
زوراوند تصریح کرد: وزش نسبتا شدید باد در برخی ساعات از دیگر پیامدهای ورود این سامانه بارشی به جو استان است که البته ممکن است هوای مناطق مرزی را طی پنجشنبه شب تا جمعه ظهر غبارآلود کند.
معاون هواشناسی کرمانشاه با بیان اینکه بارش های امروز (چهارشنبه) در نواحی غربی و اورامانات نمود بیشتری دارد، افزود: این بارش ها ممکن است باعث آبگرفتگی معابر عمومی نیز بشود.
وی در ادامه از کاهش محسوس دمای هوا در شهرهای مختلف استان کرمانشاه خبر داد و گفت: کاهش هفت تا ۱۰ درجه ای دمای هوا طی روزهای آتی اتفاق می افتد.
زوراوند با بیان اینکه حداکثر دمای هوای امروز شهر کرمانشاه به ۱۴ درجه بالای صفر می رسد، گفت: این دما برای فردا (پنجشنبه) به هفت و برای روز جمعه به حداکثر سه درجه بالای صفر خواهد رسید.
معاون هواشناسی کرمانشاه خاطرنشان کرد: دمای امشب شهر کرمانشاه نیز که سه درجه بالای صفر است برای فردا شب به سه درجه زیر صفر و برای جمعه شب به منفی هفت درجه می رسد.
وی در پایان گفت: انتظار می رود سرمای هوا تا اوایل هفته آینده در نقاط مختلف استان ادامه داشته باشد.

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :