به گزارش کلهرنیوز ، فریبرز کرمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اولویت بازگشایی راه های شریانی، دیشب متاسفانه ۲۱۴ محور روستایی مسدود شد که ما پس از محورهای اصلی در حال بازگشایی محورهای روستایی هستیم و با تمام توان علاوه بر نگهداری و یخ زدایی محورهای اصلی در حال بازگشایی محورهای روستایی نیز می باشیم.
او گفت: ارائه خدمات به مردم استان در قالب طرح راهداری زمستانی اکنون در قالب ۴۴ راهدارخانه ثابت و سیار، ۴۹ اکیپ کامل برفروبی، ۳۸۵ دستگاه ناوگان راهداری و ۵۲۰ نفر عوامل و پرسنل راهداری انجام می شود.
وی اظهار داشت: اکیپ های راهداری با توزیع بیش از سه هزار تن شن و نمک راه های استان را ایمن سازی و بازگشایی کردند.
مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان کرمانشاه در ادامه در مورد وضعیت راه های روستایی استان نیز گفت: از ۲۱۴ محور روستایی مسدود شده ۱۵۰ محور بازگشایی و ۶۴ محور باقیمانده در حال بازگشایی می باشد.
کرمی اظهار داشت: با توجه به کولاک و یخزدگی راه ها در شب تمام عوامل راهداری در حال آماده باش و در محورهای مورد نظر مستقر می باشند.
او در پایان از همه مسافران و کاربران جاده ای خواست از سالم بودن و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ و سیستم گرمایشی خودرو قبل سفر مطمئن و در جاده با عوامل راهداری و دستگاه های خدمات رسان همکاری نمایند و در صورت غیر ضرور از سفر در شب ها پرهیز نمایند.
بارش برف از روز پنجشنبه در استان کرمانشاه آغاز شده و اکنون نیز ادامه دارد.
ارتفاع برف در برخی از محورهای استان به بیش از ۳۰ سانتی متر رسیده است.
استان کرمانشاه در مجموع بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :