به گزارش کلهرنیوز به نقل از اسلام آبادخبر،  آئین رونمایی ٣ عنوان کتاب فنی و مهندسی به تالیف جواد مرادی با حضور مسئولین شهرستان در اداره فنی و حرفه ای اسلام آباد غرب برگزار شد.

دراین مراسم که با حضور فعالان حوزه کتاب و نویسندگان برگزار شد؛ افشین کریمی فرماندار اسلام آباد غرب با تشکر از اداره فنی و حرفه ای و فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد:  فهمیدن رمز و راز این جهان هستی و حرکت به سوی سعادت دنیوی و اخروی به کسب علم و دانش بستگی دارد و انسان هایی که مطالعه را در برنامه روزانه خود دارند، انسان هایی آگاه، هوشیار و بیدار هستند و زندگی را پوچ نمی بینند.

کریمی با دعوت به مطالعه در کتاب های مختلف بیان داشت، انسان با مطالعه و فراگیری علم و دانش می تواند به پله های ترقی دست یابد و در مسیر پیشرفت گام بردارد و بدون تردید دوری کردن از علم و دانش و مطالعه انسان را به ظلمت و تاریکی سوق می دهد.

مهندس باقری رئیس اداره فنی و حرفه ای نیز در این مراسم گفت: کارکنان فنی حرفه ای در کار عملی و یدی فعالیت ارزشمندی در حوزه اختراعات داشته اند و اکنون آموخته های علمی خود را مکتوب به جامعه علمی ارایه می دهند .

این برنامه در راستای طرح پایتخت کتاب و در راستای حمایت از نویسندگان و مولفین شهرستان اسلام آباد غرب با با حمایت دبیرخانه پایتخت کتاب وهمکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  برگزار گردید . اسلام اباد غرب با ۷۵ طرح از کاندیداهای طرح پایتخت کتاب ایران است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :