به گزارش کلهرنیوز  ، به نقل از اسلام آبادخبر ، در چهارمین روز از دهه مبارک فجر۴طرح خدماتی ،عمرانی و بهداشتی با اعتبار ۱۶میلیارد و۸۰۰ میلیون ریال با حضور جمعی از مسئولین در شهرستان  اسلام آبادغرب افتتاح و به بهربرداری رسید.

 این طرح ها شامل افتتاح اولین کارگاه قالی بافی متمرکز استان با اشتغالزایی ۲۷نفر ، افتتاح خانه بهداشت روستای چقاگل در زمینی به مساحت۹۵ متر مربع و پوشش بهداشتی  ۴ روستا با هزار نفر جمعیت ،طرح آبخیزداری روستای شیخه و آغاز عملیات اجرایی پروژه خانه جوان در زمینی به مساحت ۶۰۰متر مربع می باشد.

براساس این گزارش؛ در چهارمین روز از برنامه های ایام الله دهه فجر، در ابتدا  کارگاه قالی بافی  با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم ۲۷ نفر با حمایت صنعت، معدن و تجارت اسلام آبادغرب افتتاح گردید.

در ادامه خانه جوان  با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال و زیر بنای ۶۰۰ متر مربع در دوطبقه  شامل سینمای چند منظوره، کتابخانه و گالری عکس، نقاشی و کارهای هنری، سایت رایانه ایی، فضای آموزشی، لابراتور زبان و موسیقی، کتابخانه، اتاق جلسات و آبدارخانه توسط فرماندار شهرستان و رئیس اداره ورزش و جوانان اسلام آبادغرب کلنگ زنی شد.

در برنامه بعدی این روز خانه بهداشت و درمان روستای چقاگل با بیش از ۹۰۰ خانوارتحت پوشش و اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان در مساحت ۹۵ متر مربع و پوشش بهداشتی ۴ روستا  افتتاح گردید.

طرح بعدی در بخش آبخیزداری در روستای شیخه  با ۱۱۰میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

این خبر را به اشتراک بگذارید :