به گزارش کلهرنیوز به نقل از ایرنا، فرماندار گیلانغرب، این طرح ها را شامل بهره برداری از دبیرستان ۱۵ کلاسه شهید خوشروان در سه طبقه، افتتاح سامانه های های آبیاری تحت فشار پایاب دایک سراب با پوشش ۲۴۰ هکتار اراضی دشت گیلان، افتتاح واحد صنعتی ذرت خشک کنی ۱۰ هزارتنی در ناحیه صنعتی گورسفید و واگذاری یک هزار واحد مسکونی احداث شده در مناطق زلزله زده این شهرستان بیان کرد.
کوروش محمودیان افزود: با افتتاح این واحدها تعداد واحدهای احداثی واگذار شده به مردم در این شهرستان به سه هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی رسید.
وی اظهار داشت: برای ایجاد این طرح ها که در بخش اشتغالزایی دهها فرصت شغلی جدید را ایجاد کرده در مجموع ۶۵۸ میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات هزینه شده است.
استاندار کرمانشاه نیز با اشاره به طرح هایی که امروز در گیلانغرب به بهره برداری رسید، گفت: در بازدیدی که امروز از شهرک شهید رجایی صورت گرفت برخی مشکلات در حوزه آب و فاضلاب وجود داشت که دستور لازم به اداره آب و فاضلاب شهری داده شد تا نسبت به سامان دهی وضعیت موجود و حل مشکلات مردم اقدام لازم را انجام دهد.
بازوند از ناحیه صنعتی گورسفید بازدید و مشکلات واحدهای تولیدی موجود در این ناحیه صنعتی را بررسی کرد.
وی همچنین با حضور در برنامه ملاقات مردمی، مشکلات برخی از شهروندان را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم به منظور رفع آنها را صادر کرد.
استاندار کرمانشاه همچنین در بدو ورود به شهرستان گیلانغرب با حضور در منزل شهید «جهانبخش حسنی» و جانبازوالامقام «منصور کرمیان» که در جریان تظاهرات مردم این شهرستان در سال ۵۷ به افتخار شهادت و جانبازی نایل شدند، نسبت به مقام شامخ شهدا و جانبازان ادای احترام و از بردباری خانواده های این عزیزان تجلیل کرد.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد.

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :