به گزارش کلهرنیوز به نقل از ایرنا؛ حجت الاسلام رحیم جعفری روز سه شنبه در نشست خبری با موضوع تشریح برگزاری جشنواره موسیقی فجر در کرمانشاه در جمع خبرنگاران افزود: جشنواره موسیقی فجر امسال در هفت استان کشور برگزار می شود که کرمانشاه یکی از این استان ها است.
او زمان برگزاری این جشنواره را از ۲۴ بهمن به مدت یک هفته اعلام کرد و گفت: یک برنامه در ورزشگاه امام (ره) شهر کرمانشاه و مابقی اجراها در سالن های انتظار و وحدت برگزار می شود.
به گفته او در این جشنواره ۲۱ گروه در قالب ۱۹۰ هنرمند در چهار بخش موسیقی سنتی، کلاسیک، پاپ و محلی به اجرای برنامه می پردازند.
وی اظهار داشت که در این جشنواره گروه های موسیقی از استان های آذربایجان شرقی، لرستان، بوشهر، تهران و سایر نقاط کشور حضور دارند.
رئیس انجمن موسیقی کرمانشاه نیز در ادامه این نشست خبری گفت: علاقمندان می توانند بلیط های جشنواره را از پایگاه اینترنتی ایران کنسرت به نشانی https://www.iranconcert.com/ خریداری کنند.
فرزاد شهسواری، قیمت بلیط ها را متفاوت اعلام کرد و افزود: به تناسب مکان اجرا قیمت هر بلیط از ۳۰ تا ۸۰ هزار تومان است.
وی اظهار داشت: تمام بلیط های سالن وحدت ۳۰ هزار تومانی است و برنامه های شب تنبور و شب تار نیز رایگان است.
او قیمت ها را کمتر از جشنواره موسیقی فجر سایر استان ها دانست و گفت: باهدف کمک به علاقمندان موسیقی قیمت ها را به نسبت سایر استان ها کاهش دادیم.
به گفته او در این جشنواره سه گروه پاپ، یک گروه کلاسیک، ۹ گروه محلی و هشت گروه سنتی به اجرای برنامه می پردازند.
شهسواری اعلام کرد که آئین افتتاحیه این جشنواره ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۳ بهمن در سالن سینمای تالار انتظار کرمانشاه برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :