به گزارش کلهرنیوز ،  تیم زاگرس اسلام آبادغرب که اولین تجربه خود را در رقابت های لیگ برتر امسال تجربه می کند توانسته نتایج خوبی کسب کند به گونه ای که هم تا حد زیادی کسب سهمیه آسیایی شدن این تیم قطعی شده و هم یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی است.
تیم زاگرس که از ۱۴ مسابقه قبلی خود صاحب ۱۰ پیروزی، سه تساوی و یک شکست شده با یک مسابقه کمتر نسبت به نیروی زمینی کازرون در رده سوم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی مقابل حریف سبزواری خود علاوه بر صعود به رده دوم، نایب قهرمانیش را نیز قطعی کند.
تیم زاگرس امیدوار است تا پس از سه هفته پیروز نشدن، با یک برد شیرین مقابل چشمان هواداران پرشور خود، جشن کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را برپا و تمام توانش را برای پیروزی در مسابقه آخر و کسب عنوان قهرمانی (در صورت شکست سپاهان) به کار گیرد.

مقابل سربداران سبزوار به چیزی جز پیروزی فکر نمی کنیم

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دیدار حساسی مقابل سربداران سبزوار داریم اما در این مسابقه به چیزی جز پیروزی و قطعی شدن سهمیه آسیایی خود فکر نمی کنیم.
سجاد اعظم افزود: بدون شک همه بازیکنان از اهمیت مسابقه فردا (جمعه) مقابل حریف سبزواری آگاه هستند و می دانند مزد تلاش ها و زحمات یکساله خود را باید در این دیدار بگیرند از این رو همه متحد و یکدل برای پیروزی به میدان می روند.
وی تصریح کرد: هرچند تیم سربداران در رده های آخر جدول قرار دارد اما این دلیلی بر ضعیف بودن آن ها نیست و همه ما می دانیم بازی بسیار سختی مقابل این تیم جوان و جنگنده خواهیم داشت.
مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب ادامه داد: نقطه قوت تیم ما برای بازی فردا تماشاگران پرشور و خونگرم اسلام آبادی هستند که عاشقانه این تیم را که به خودشان تعلق دارد را تشویق می کنند و همیشه کنار بازیکنان بوده اند.
اعظم با بیان اینکه بهره گیری از امتیاز میزبانی و حضور هزاران هوادار پرشور فرصتی برای اشتباه تیم ما باقی نمی گذارد، گفت: بازکنان با درک این موضوع باید بهترین نمایش این فصل خود را نشان دهند و با اختلاف گل بالا حریف را شکست دهند.
وی تصریح کرد: مطمئنا در مسابقه فردا قلب همه مردم کرمانشاه با تیم زاگرس است تا با پیروزی در این دیدار نایب قهرمانی خود را در لیگ برتر و کسب سهمیه آسیایی را قطعی کنیم.
مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب تاکید کرد: تیم هندبال زاگرس متعلق به همه مردم استان است و ما برای شاد کردن دل تک تک مردم عزیز کرمانشاه امسال قدرتمندانه در لیگ ظاهر شدیم و آماده تکمیل این حضور قدرتمندانه در مسابقه فردا برابر سربداران سبزوار هستیم.
اعظم با بیان اینکه بازیکنان تیم زاگرس، حوادث مسابقه هفته قبل برابر فرازبام دهدشت را به دست فراموشی سپرده اند، گفت: همه متحد و همدل با تمام وجود برای پیروزی و تثبیت عنوان نایب قهرمانی تلاش می کنند.
مسابقه تیم های زاگرس و سربداران سبزوار از ساعت ۱۶ فردا (جمعه سوم اسفند) در سالن انقلاب شهر اسلام آبادغرب برگزار می شود.
در پایان هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم سپاهان با ۲۴ امتیاز از ۱۴ مسابقه اول است، نیروی زمینی کازرون و زاگرس اسلام آبادغرب نیز به ترتیب با ۱۵ و ۱۴ مسابقه و کسب ۲۲ امتیاز رده های دوم و سوم را در اختیار دارند، تیم سربداران سبزوار هم از ۱۴ مسابقه خود تنها چهار امتیاز کسب کرده و در مکان هشتم و ماقبل پایانی جدول قرار دارد./منبع : به نقل از ایرنا

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :