به گزارش کلهرنیوز ، معصومه ابتکار صبح امروز شنبه در بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی کرمانشاه اظهار داشت: راه اندازی مراکز اورژانس اجتماعی در شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر براساس قانون باید توسط بهزیستی صورت گیرد.

وی افزود: استان کرمانشاه در زمینه تجهیز مراکز اورژانس اجتماعی وضععیت مناسب و خوبی دارد و تعداد مراکز، خودروهای اورژانس اجتماعی، آگاهی و آشنایی مردم نسبت خدمات ارائه شده توسط اورژانس اجتماعی قابل توجه است که باید استمرار پیدا کند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر لزوم تشویق و توان‌افزایی کارشناسان و مددکاران تصریح کرد: در تلاشیم مشکلات استخدامی نیروهای اورژانس اجتماعی را برطرف کنیم.

وی از اجرای طرح ارتقای تاب‌آوری اجتماعی در هشت استان کشور از جمله کرمانشاه خبر داد و عنوان کرد: این طرح با هدف توان افزایی جوامع در معرض آسیب و شناسایی توانمندی های اجتماعی افراد این مناطق برای مقابله با آسیب های اجتماعی اجرا می‌شود.

ابتکار با بیان اینکه برای اجرای این طرح بنا به شرایط هر استان اعتبار در نظر گرفته شده است، ادامه داد: این اعتبار در استان کرمانشاه به دلیل وقوع زلزله بیش از دو برابر سایر استان‌ها است چرا که آسیب‌های بعد از وقوع زلزله در این مناطق بالا بود.

وی همچنین از از راه اندازی دفاتر تسهیل‌گری با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شورای اجتماعی کشور خبر داد و افزود: مسائل و مشکلات مناطق حاشیه‌ای شهرها باید مورد توجه قرار گیرد./مرصاد

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :