به گزارش کلهرنیوز  از میزان ، سید حسین نقوی‌حسینی درباره پاسخ ایران به عاملان حادثه تروریستی اخیر در «جاده خاش – زاهدان»، گفت: یک عملیات تروریستی انجام شده و تعدادی از رزمندگان دفاع از مرز‌ها به شهادت رسیده‌اند و طبیعی است که همه ارکان جمهوری اسلامی ایران بر این باور باشند که باید به تروریست‌ها درس عبرتی داد تا این قبیل اتفاقات رخ ندهد.

وی با بیان اینکه طبیعی است که ما باید قدرت‌‌نمایی کنیم، گفت: باید با قدرت‌نمایی خود بگوییم که کشور ما، کشور امنی است و با هر گونه ناامنی برخورد می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه برای حمله به تروریست‌ها عملیات‌هایی شروع شده است، گفت: در این راستا هماهنگی‌هایی با کشور پاکستان صورت گرفته است و شاید در این زمینه ایران و پاکستان عملیات مشترکی انجام دهند چرا که به هر حال آشیانه این تروریست‌ها در پاکستان است و اگر دولت پاکستان اقدام نکند، قطعا ایران برخورد خواهد کرد.

حجت‌الاسلام «سید محمود علوی» اخیرا در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای مرز‌های عزت و امنیت در جمع خبرنگاران گفت: اقدام جنایتکارانه تروریست‌ها در شهادت مرزبانان سپاه در جاده خاش زاهدان را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه این اقدام تروریست‌ها را بی پاسخ نخواهیم گذاشت، گفت: قطعا روی این مسئله برنامه‌ریزی خواهیم کرد. این انتظار ملت است.

وزیر اطلاعات افزود: در زمینه «انتقام» هم‌افزایی بین دستگاه‌های موثر در امنیت وجود دارد.

وی گفت: از لحظه وقوع این اتفاقات، بررسی‌ها در شورای عالی امنیت ملی آغاز شده است تا پاسخی قاطع به دشمنان بدهیم.

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :