به گزارش کلهرنیوز ، سردار «منوچهر امان اللهی» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی پاوه حین کنترل خودروهای عبوری به سمت مرز، به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۳۱۹ دستگاه گوشی قاچاق که به شکل بسیار ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف کردند.
سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش گوشی های قاچاق کشف شده را ۱۷ میلیارد ریال برآورد کردند.و از دستگیری راننده خودروی وانت پیکان و معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

کشف یک میلیارد ریال دام قاچاق در هرسین

فرمانده انتظامی کرمانشاه در ادامه از کشف ۴۵ راس دام قاچاق در شهرستان هرسین نیز خبر داد و گفت: ارزش این دام ها طبق نظر کارشناسان به یک میلیارد ریال می رسد.
وی تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان در حال گشت زنی به دستگاه خودروی باری ایسوزو که حامل تعداد زیادی دام قاچاق و با سرعت زیادی در جاده خاکی حرکت می کرد مشکوک شده و به تعقیب آن پرداختند.
سردار امان اللهی ادامه داد: پس از مدتی تعقیب و گریز ماموران پلیس توانستند این خودرو را متوقف و در بازرسی های صورت داده ۴۵ راس دام قاچاق کشف کنند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، همچنین از دستگیری راننده خودرو و معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
وی در پایان گفت: مبارزه با پدیده قاچاق یکی از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه بوده و در این راستا در ۱۱ ماه سپری شده از سال جاری شاهد رشد چشمگیر کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :