به گزارش کلهرنیوز ،  مسعود محمدی رئیس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان در گفتگو با اسلام آبادخبر ، با اشاره به طرح تشدید بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان گفت: در هفته اول اسفند ماه طرح تشدید بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان، بیش از ۲۰۰ واحد صنفی مورد بازدید و بازرسی قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: طرح تشدید بازرسی از واحدهای صنفی  از اوایل اسفند آغاز شده و تا پایان اسفند ادامه دارد و در این طرح به طور میانگین روزانه بیش از ۳۰ بازدید در قالب ۲ اکیپ بازرسی در سطح شهرستان، کار نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی را به عهده دارند.

مهندس محمدی بیان داشت: در بازرسی امروز همکاران، ۲۱ مورد پرونده تخلف گرانفروشی قطعات خودرو در شهرستان تشکیل شده که این ۲۱ واحد صنفی لوزم یدکی فروشان قبلا” بخاطر گرانفروشی تذکر کتبی گرفته اند که پرونده های متشکله جهت سیر مراحل قانونی و صدور رای نهایی به تعزیزات حکومتی ارجاع خواهند شد.

وی عنوان کرد: روز گذشته نیز گشت مشترک با حضور معاون برنامه ریزی فرماندار، رئیس اتاق اصناف، رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان و و دیگر دستگاههای نظارتی اسلام آباد غرب از واحدهای مختلف صنفی بازدید به عمل آمد که برای ۳ واحد صنفی متخلف پرونده تخلفاتی تشکیل گردید.

به گفته محمدی با توجه به در پیش بودن ایام نوروز، نظارت و بازرسی در زمینه کارگاه های تولید شیرینی، میوه، پوشاک و مایحتاج معیشتی مردم بیشتر می شود.

تصاویر تکمیلی:

/اسلام آبادخبر

این خبر را به اشتراک بگذارید :