استاندار کرمانشاه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: همه ما باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال بسیج شویم.

به گزارش کلهرنیوز به نقل از  ایرنا، هوشنگ بازوند روز شنبه در دیدار با امام جمعه جوانرود با اشاره به تاکید رییس جمهوری بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی افزود: حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی عامل تولید اشتغال خواهد بود.
استاندار کرمانشاه با تاکید بر کیفت کالاهای ایرانی اظهار داشت: انتخاب شعار سال در راستای تولید ملی و اشتغال خواهد بود که همه باید در این مسیر گام بر داریم.
بازوند در ادامه سختی های زلزله را یادآور شد و گفت: سال ۹۶ سال تلخی برای استان کرمانشاه و حتی کل کشور بود که سختی های آن همچنان ادامه دارد.
امام جمعه جوانرود نیز گفت: برای تحقق شعار سال همه باید دست به دست هم دهیم تا شاهد شکوفایی رونق تولید ملی و اشتغال در کشور باشیم.
ماموستا ملا احمد فخری، با بیان اینکه دشمنان اقتصاد کشور را هدف قرار داده اند، افزود: تحقق شعار سال موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان خواهد شد.
استاندار کرمانشاه در بدو ورود به جوانرود از پروژه های گردشگری جاده سلامت و بوستان شهدای دفاع مقدس این شهرستان بازدید کرد.
شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید :